Gå til innhold

Vanskelig på jobb! Trenger gode råd:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega som jeg egentlig liker veldig godt. Vi har det i perioder mye gøy på jobb og er like på mange måter. Men hun er så vanskelig å forholde seg til! Periodevis blid og høflig, ellers veldig sur og sier knapt ett ord . Sånn har det vært hele tiden og nå sist fikk jeg nok. Tidligere, når hun har hatt de sure og stille periodene sine har jeg likevel klart å være blid og høflig mot henne, men nå... Jeg orker ikke late mer. Det er mutters stille på jobb og jeg sier kun god morgen når jeg kommer og hadet når jeg går. Jeg takler ikke henne når hun er slik lengre, hun forsurer hele miljøet! Hva gjør jeg? Når det er slik mistrivest jeg sånn at jeg vil lete etter ny jobb..:-/

Anonymous poster hash: 1a2a8...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier hun selv om det?

Anonymous poster hash: 4bdd7...a14

Skrevet

Har tatt det opp noen ganger før, men hun ser ikke problemet. Så å ta det opp med henne igjen er meningsløst. Har snakket litt med leder, uten å nevne navn. Han synes det høres graverende ut og sier at jeg bør si hvem det er slik at han får ta tak i det. Men er usikker på om jeg vil det.. Er jo redd for å ødelegge for henne også, for hun er flink og jeg er jo redd det er psykisk sykdom inn i bildet.. For slik oppførsel er ikke naturlig altså...

Skrevet

Har tatt det opp noen ganger før, men hun ser ikke problemet. Så å ta det opp med henne igjen er meningsløst. Har snakket litt med leder, uten å nevne navn. Han synes det høres graverende ut og sier at jeg bør si hvem det er slik at han får ta tak i det. Men er usikker på om jeg vil det.. Er jo redd for å ødelegge for henne også, for hun er flink og jeg er jo redd det er psykisk sykdom inn i bildet.. For slik oppførsel er ikke naturlig altså...

Hvis det er psykisk sykdom så får hun kanskje ikke hjelp for det. Samme om det er andre problemer i livet hennes som hun trenger hjelp til å ta tak id.

Synes det høres ut som om du har en fornuftig sjef som ønsker og tør ta tak i det. Snakk med sjefen din.

Anonymous poster hash: 26227...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...