Gå til innhold

Netflix eller Viaplay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt Netflix tidligere og det var helt ok, men er Viaplay bedre? Har en tiåring og femåring i huset også som skal ha glede av dette, begge gutter. Noen som har en anbefaling å komme med her? Vi ser ikke mye på TV egentlig, men greit å ha noe å velge i når vi først skal se på 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en periode begge deler.

Men etter å ikke ha sett på viaplay på to mnd så avsluttet jeg kundeforholdet.

Det siste året har jeg kun hatt netflix og har ikke savnet viaplay. Det har heller ikke barna som er 4, 6 og 12

Anonymous poster hash: 33519...8cf

Skrevet

Hvorfor ha noen av dem? Barn har som regel sikkert nok skjermtid, og hva kommer det egentlig ut av å sitte og se på serier? Hva med litt analog hjerneføde?

Anonymous poster hash: 80116...b94

Skrevet

Rett og slett for å kunne velge hva vi vil se når vi først ser TV😊 Er ikke mye vi ser, men eldstemann og jeg synes det er hyggelig å se noe sammen i helgene når minste er lagt. Det betyr da ikke at vi sitter klistret foran skjermen hele tiden....det har vi ikke tid eller lyst til😉 Spør bare om noen har erfaring med disse to.

Skrevet

Hvorfor ha noen av dem? Barn har som regel sikkert nok skjermtid, og hva kommer det egentlig ut av å sitte og se på serier? Hva med litt analog hjerneføde?

Men i all verden...

Anonymous poster hash: d92b0...9ea

Skrevet

Men i all verden...

Anonymous poster hash: d92b0...9ea

Det er alltid noen som bare må...😉
Skrevet

Jeg har begge, og holder en knapp på Viaplay ja.

Skrevet

Kanskje vi skal prøve Viaplay denne gangen...er jo bare å bytte hvis vi vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...