piranha Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Har hatt Netflix tidligere og det var helt ok, men er Viaplay bedre? Har en tiåring og femåring i huset også som skal ha glede av dette, begge gutter. Noen som har en anbefaling å komme med her? Vi ser ikke mye på TV egentlig, men greit å ha noe å velge i når vi først skal se på 😊
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Hadde en periode begge deler. Men etter å ikke ha sett på viaplay på to mnd så avsluttet jeg kundeforholdet. Det siste året har jeg kun hatt netflix og har ikke savnet viaplay. Det har heller ikke barna som er 4, 6 og 12 Anonymous poster hash: 33519...8cf
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Hvorfor ha noen av dem? Barn har som regel sikkert nok skjermtid, og hva kommer det egentlig ut av å sitte og se på serier? Hva med litt analog hjerneføde? Anonymous poster hash: 80116...b94
piranha Skrevet 16. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2015 Rett og slett for å kunne velge hva vi vil se når vi først ser TV😊 Er ikke mye vi ser, men eldstemann og jeg synes det er hyggelig å se noe sammen i helgene når minste er lagt. Det betyr da ikke at vi sitter klistret foran skjermen hele tiden....det har vi ikke tid eller lyst til😉 Spør bare om noen har erfaring med disse to.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Hvorfor ha noen av dem? Barn har som regel sikkert nok skjermtid, og hva kommer det egentlig ut av å sitte og se på serier? Hva med litt analog hjerneføde? Anonymous poster hash: 80116...b94 Men i all verden... Anonymous poster hash: d92b0...9ea
piranha Skrevet 16. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2015 Hvorfor ha noen av dem? Barn har som regel sikkert nok skjermtid, og hva kommer det egentlig ut av å sitte og se på serier? Hva med litt analog hjerneføde? Anonymous poster hash: 80116...b94 Men i all verden... Anonymous poster hash: d92b0...9ea Det er alltid noen som bare må...😉
Kyllingbein Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Jeg har begge, og holder en knapp på Viaplay ja.
piranha Skrevet 16. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2015 Kanskje vi skal prøve Viaplay denne gangen...er jo bare å bytte hvis vi vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå