Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Hvor gamle var du og din partner da dere oppdaget at en abort fant / hadde funnet sted? Når ble dere evt. gravide igjen? Anonymous poster hash: 6abad...bdf
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 20 Var uhell, så "prøvde ikke igjen" Anonymous poster hash: 7e742...1aa
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Hvor gamle var du og din partner da dere oppdaget at en abort fant / hadde funnet sted? Når ble dere evt. gravide igjen? Anonymous poster hash: 6abad...bdf Jeg var 31 og min mann 32. Mistet i en spontanabort. Gått over ett år og fortsatt ikke en ny graviditet selv om vi prøver. Anonymous poster hash: e638d...9a2
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Første gangen var jeg 21 år, var uplanlagt og jeg gikk på p-piller. Andre gang var jeg 28 og vi hadde prøvd i 5 mnd. Ble gravid igjen 10 dager etter jeg sluttet å blø og ble mamma nå i oktober Anonymous poster hash: 7b482...103
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Første gang (MA): 31 og 31 Andre gang (SA): 32 og 31 (det var fire mnd etterpå) Anonymous poster hash: c145d...102
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Første gang (MA): 31 og 31 Andre gang (SA): 32 og 31 (det var fire mnd etterpå) Anonymous poster hash: c145d...102 Og ble forresten gravid 6 uker etter sa. Anonymous poster hash: c145d...102
Hannepålandet Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 MA uke 17 19år, sa uke 8 19år. Barn født 2013 32år Sa uke 7,5,6,5, MA uke 10, sa uke 5 34år. Jobber hardt med søsken til ungekreket. Er under utredning for habituell abort.
Kakao1234 Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Vi var begge 32 (nesten 33) da vi mistet i uke 17. Tok 1,5 år med prøving før jeg ble gravid igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Var 26 da Ma ble oppdaget i uke 10 ble gravid etter 5 månder. Anonymous poster hash: 3b00b...932
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Dere som har hatt MA, ble det sagt noe om når barnet hadde sluttet å utvikle seg? 😕 kjenner jeg får helt angst av å lese hvor sent mange her har mistet 😯 SA i uke 6, 24 år. 8 uker på vei nå, 5 pp etter SA, 25 år☺ Anonymous poster hash: 4bfad...3a7
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Ble gravid første gang som 33 åring, testet positivt på 34 års dagen min. Fant ut at det endte i MA i uke 11, trolig sluttet å utvikle seg i uke 6-7. Utskraping i desember 2008, ny MA i april 2009, nr 3 i september 2009. Utredet for habituell abort og fikk hjelp når gravid igjen i januar 2010. Alt fint til uke 13 før det stanset i ny Ma i uke 14 og "fødsel" på sykehus i uke 15. Fikk mitt første barn som 36 åring og nummer to som 38 åring. Anonymous poster hash: 89b50...adc
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Jeg var nesten 17, og kjæresten var 25. Prøvde IKKE, så gjorde ikke noe nytt forsøk. Nå er jeg 25 og er 7.5 mnd på vei med mitt første barn, sammen med "ny" samboer som er 27. Anonymous poster hash: 0e94b...3a4
Plutselig_gravid Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 (endret) Har vel 7 aborter bak meg tror jeg. Kommet ut av tellingen... En som 16 åring, resten i 20-årene. Har hatt alle typer aborter. SA, MA, BO, EXU og blæremola som ikke var blæremola likevel... Alle mellom uke 6 og 12. 4 av abortene kom på rekke og rad da vi prøvde på nr 3. Dagen jeg hadde time på sykehuset for utredning av habituell abort, fikk jeg igjen positiv test. Den satt Jeg er likevel verdens heldigste. Selv om jeg har mange aborter bak meg så har jeg likevel fått meg fire herlige barn :-) Jeg har blitt raskt gravid igjen hver gang. Jeg blir veldig lett gravid. Endret 16. november 2015 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #14 Skrevet 16. november 2015 Jeg var 24 år, hadde et barn på 4 år og hadde prøvd i 3 år. Er nå gravid igjen et år etter aborten i et svangerskap som til nå har gått bra (uke 15) Anonymous poster hash: 8cefb...b66
Slaskepott Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Jeg var 36 og gravid for andre gang da jeg hadde en tidlig SA. Vi startet å prøve på nytt fra første mens etter aborten, og jeg ble gravid på nytt i PP7. Alle de andre tre gangene jeg har blitt gravid har det klaffet i PP1, men det kan jo være tilfeldig.
Snøfnugget Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Første gang 18 år, uplanlagt og gikk på p-piller. Andre gang 24, ikke blitt gravid etter det. Var i august
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 Uplanlagt gravid da vi var 22 og 24 år gamle. Prøvde på nytt etterpå, men ble ikke gravid før over ett år etterpå. Så var 24 og 26 da vi fikk første baby. Ma oppdaget ved liten blødning i uke 12. Utviklingen hadde stoppet rundt uke 7. Anonymous poster hash: 4a043...17f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 32 uplanlagt. 35-36-36-37 en MA og resten SA Ved 38 satt den endelig. Anonymous poster hash: 02d4d...faf
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #19 Skrevet 17. november 2015 Tre ganger da jeg var 24. Fikk barn når jeg var 23,25 og 29 år. Anonymous poster hash: 7345a...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå