Gå til innhold

Hva har dere på føttene til spedbarn i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske kjølig, og vi triller 5 min hver ukedag pga storesøster må i bhg (2-3 min hver vei). Har på ulltøy og lue og votter innenfor vognpose, men jeg erfarer at føtter ofte er kalde. Har ikke kjent på føttene til babyen, men holder det med tykke ullsokker hele vinteren eller burde jeg kjøpe ullfleecetøfler f.eks?

Anonymous poster hash: 7ab56...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde saueskinnstøfler.

På kalde dager la jeg en varmeflaske under posen. Hun hadde alltid så kalde føtter.

Anonymous poster hash: 786e4...f6b

Skrevet

Hadde saueskinnstøfler.

På kalde dager la jeg en varmeflaske under posen. Hun hadde alltid så kalde føtter. Anonymous poster hash: 786e4...f6b

hvor fås det kjøpt?

Skrevet

Lillelam ullsokker/tøfler😄

Anonymous poster hash: 6b0e2...42c

Skrevet

Hadde saueskinnstøfler.

På kalde dager la jeg en varmeflaske under posen. Hun hadde alltid så kalde føtter. Anonymous poster hash: 786e4...f6b

hvor fås det kjøpt?

Kjøpt på en husflidmesse men du finner slike tøfler i de fleste barneklærbutikker.

Anonymous poster hash: 786e4...f6b

Skrevet

Lillelam ullsokker/tøflerAnonymous poster hash: 6b0e2...42c

De ser så tynne ut :P har den kjøredressen og den er ikke så tykk.

Skrevet

Alle mine 3 babyer har hatt hjemmestrikket ullsokker utenpå strømpebukse i en dunpose. ..gode og varme selv i minusgrader. Kun 5 min ute pr dag?

Anonymous poster hash: dd3df...a9c

Skrevet

når min var mellom 0-4 mnd hadde han ullsokker

Skrevet

Alle mine 3 babyer har hatt hjemmestrikket ullsokker utenpå strømpebukse i en dunpose. ..gode og varme selv i minusgrader. Kun 5 min ute pr dag?

Jeg triller ikke nyfødt ute i minusgrader mer enn jeg må...

Skrevet

Jeg triller ikke nyfødt ute i minusgrader mer enn jeg må...

Det tar ikke barnet skade av, så lenge det ikke er vind eller trekkfullt. Frisk luft er ikke farlig for noen. Men ja, skinntøfler utenpå tynne ullsokker kan være greit.

Anonymous poster hash: bd4e3...9f4

Skrevet

Alle mine 3 babyer har hatt hjemmestrikket ullsokker utenpå strømpebukse i en dunpose. ..gode og varme selv i minusgrader. Kun 5 min ute pr dag?Anonymous poster hash: dd3df...a9c

Jeg triller ikke nyfødt ute i minusgrader mer enn jeg må...Anonymous poster hash: 7ab56...576

Det tar ikke barnet skade av, så lenge det ikke er vind eller trekkfullt. Frisk luft er ikke farlig for noen. Men ja, skinntøfler utenpå tynne ullsokker kan være greit.Anonymous poster hash: bd4e3...9f4

Jo, de skal ikke være ute når det føles kaldere enn -10, dvs hvis det er -2 grader og blåser så føles det fort -10. Du gjør selvsagt som su vil med DINE barn. Men nok om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...