Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Får man etterbetalt dette fra søknadsdato hvis behandlingen tar lang tid? Anonymous poster hash: 8dda3...64e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Ja, det fikk hvertfall jeg. Fikk avslag, søkte på nytt og fikk medhold. Fikk da etterbetalt fra sykepengene ble stoppet. Det var på håret at vi klarte oss... 😓 Anonymous poster hash: 305c2...c70
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Ja, det fikk hvertfall jeg. Fikk avslag, søkte på nytt og fikk medhold. Fikk da etterbetalt fra sykepengene ble stoppet. Det var på håret at vi klarte oss... Anonymous poster hash: 305c2...c70 Kan jeg spørre om hvorfor du fikk avslag først? venter selv på svar på søknad nå Anonymous poster hash: fe97a...f60
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Ja, det fikk hvertfall jeg. Fikk avslag, søkte på nytt og fikk medhold. Fikk da etterbetalt fra sykepengene ble stoppet. Det var på håret at vi klarte oss... Anonymous poster hash: 305c2...c70 Kan jeg spørre om hvorfor du fikk avslag først? venter selv på svar på søknad nå Anonymous poster hash: fe97a...f60 Legen på nav, som jeg aldri hadde møtt, vurderte meg som frisk. Jeg samlet alle papirer på nytt (de hadde fått alt fra før, men..) og fikk denne gangen medhold. Aner ikke om hvorfor legen på nav mente jeg var frisk den ene gangen og syk den andre, når det var nøyaktig de samme legeerklæringene han hadde å forholde seg til. Anonymous poster hash: 305c2...c70
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Fikk avslag, klagde. 6 mnd senere medhold i klagen og etterbetalt 6 mnd Anonymous poster hash: cd015...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå