Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Har baby, og må ha med den når vi triller (3 min) til barnehagen. Fungerer ståbrett til Emmaljunga på vinteren, i snø?... Anonymous poster hash: f15f6...2a9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Tvilsomt, syntes ikke vognen fungerte på snø heller jeg da... Men har sett at de selges sånne meier du kan sette på hjulene 😃 Hvis det bare er tre minutter å gå kan vel den eldste gå selv? Evt. fest et akebrett rundt magen din. Anonymous poster hash: 14049...63e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Tvilsomt, syntes ikke vognen fungerte på snø heller jeg da... Men har sett at de selges sånne meier du kan sette på hjulene Hvis det bare er tre minutter å gå kan vel den eldste gå selv? Evt. fest et akebrett rundt magen din.Anonymous poster hash: 14049...63e Jeg har brukt den i snø før (city cross) og den fungerer jo, den... Ja, kan gå selv, det er for min skyld at jeg vil ha mer kontroll leier hånda, men det er vanskelig å trille vogn med én hånd. Bruker nok akebrett når snøen kommer ja, men forhåpentligvis blir det lite snø i år Anonymous poster hash: f15f6...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå