Gå til innhold

Ståbrett om vinteren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har baby, og må ha med den når vi triller (3 min) til barnehagen. Fungerer ståbrett til Emmaljunga på vinteren, i snø?...

 

Anonymous poster hash: f15f6...2a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt, syntes ikke vognen fungerte på snø heller jeg da... Men har sett at de selges sånne meier du kan sette på hjulene 😃

 

Hvis det bare er tre minutter å gå kan vel den eldste gå selv? Evt. fest et akebrett rundt magen din.

 

Anonymous poster hash: 14049...63e

Skrevet

Tvilsomt, syntes ikke vognen fungerte på snø heller jeg da... Men har sett at de selges sånne meier du kan sette på hjulene

Hvis det bare er tre minutter å gå kan vel den eldste gå selv? Evt. fest et akebrett rundt magen din.Anonymous poster hash: 14049...63e

Jeg har brukt den i snø før (city cross) og den fungerer jo, den... Ja, kan gå selv, det er for min skyld at jeg vil ha mer kontroll :P leier hånda, men det er vanskelig å trille vogn med én hånd. Bruker nok akebrett når snøen kommer ja, men forhåpentligvis blir det lite snø i år :o

 

 

 

Anonymous poster hash: f15f6...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...