Gå til innhold

Hvordan bli en sterkere person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter samlivsbrudd og mye styr med det er selvtilliten, selvfølelsen og energinivået lavt...

Har dere noen tips for hvordan bli en sterkere person?

Jeg vil gjerne være der mer for barna. Være sterkere. Anonymous poster hash: 958db...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må legge bak seg samlivsbrudd,glemme alle andre rundt seg,bruke tid på seg selv og se på hva gjør deg glad. Feks. avtal massasje,gå på spa-dette liker jeg godt. Mine venner avtalte det jeg følte meg dårlig. Jeg dro på spa,de avtalte aroma terapi for ansikt og massasje. Så kan du se på hva gjør deg glad i hverdagen. Feks. Turer i naturen uten barna. Finn tid til å være helt alene og da skal du koble deg ut. Finn ut hva er ditt jern-nivå og vanligvis er den lav. Om det er slik,start med jerntabletter og vit c. Finn ut hva er ditt vit d nivå. Start med tran. Hver gang du tenker at du er svak,rett deg opp i ryggen og gå en tur ut i frisk luft.

Anonymous poster hash: 47702...1f5

Skrevet

Det som hjelper meg en del i denne tunge tiden er yoga, pust og styrketrening.

Styrketrening rett og slett fordi jeg får ut en del aggresjon og føler st jeg blir sterkere mentalt når kroppen blir sterkere. Yoga for å strekke ut stvhet og stress, og bli mer bevisst min egen kropp, og pust for å lette på trykket som bygger seg opp fra hjertesorgen og angsten.

Bruk nettet og finn videoer som guider deg.

(Jeg har blitt forlatt av elskeren min for ei annen dame, og er rett og slett hjerteknust. Jobber målrettet mot en bedre tilværelse uten han.)

Håper dette kan hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 93690...ee8

Skrevet

Da har jeg tatt tran og jern og vitaminer! Har det i hus men må bare huske/begynne å ta det.. Må virkelig begynne m styrke og yoga... Høres veldig lurt ut.. Det som gjør meg glad et prat m venninner og være ute i naturen og å rydde i rotet hjemme... Må bruke tid på dette...

Anonymous poster hash: 958db...12c

Skrevet

Da har jeg tatt tran og jern og vitaminer! Har det i hus men må bare huske/begynne å ta det.. Må virkelig begynne m styrke og yoga... Høres veldig lurt ut.. Det som gjør meg glad et prat m venninner og være ute i naturen og å rydde i rotet hjemme... Må bruke tid på dette...

Anonymous poster hash: 958db...12c

Det vil ta tid men det viktigste er ta første steg, å ta bevisst valg for å være lykkelig. Bra at du vet hva som gjør deg lykkelig. Om du må snakke med venninner om samlivsbrudd,gjør det men sett deg en dato. Før den snakk i vei om alt som skjedde etter denne datoen har du snakket ferdig om fortiden og begynt med fremtiden.

Anonymous poster hash: 47702...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...