Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Noen med erfaring fra man får skadeoppgjør til utbetalingen kommer? Agria Anonymous poster hash: 7d294...72c
HvittHus Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Det varierer mye. Fra dager til uker. Kommer an på saken og om veterinæren har vært flink nok til å skrive epikrisen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Det varierer mye. Fra dager til uker. Kommer an på saken og om veterinæren har vært flink nok til å skrive epikrisen.Hva mener du? Skadeoppgjøret er klart, dvs jeg har fått en sum som skal bli utbetalt til meg. Ringte inn forrige uke, saken vwr ikke ferdig, men de ga meg et tall. Idag fikk jeg PDF på mail med summen jeg skal få utbetalt. Går det uker fra jeg får pdf til de har overført? Anonymous poster hash: 7d294...72c
HvittHus Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Det varierer mye. Fra dager til uker. Kommer an på saken og om veterinæren har vært flink nok til å skrive epikrisen.Hva mener du? Skadeoppgjøret er klart, dvs jeg har fått en sum som skal bli utbetalt til meg. Ringte inn forrige uke, saken vwr ikke ferdig, men de ga meg et tall. Idag fikk jeg PDF på mail med summen jeg skal få utbetalt. Går det uker fra jeg får pdf til de har overført? Anonymous poster hash: 7d294...72c Beklager misforsto deg. Hvis du har fått oppgjøret på mail, så burde det ikke gå mer enn noen dager før du har pengene på konto skulle jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Det varierer mye. Fra dager til uker. Kommer an på saken og om veterinæren har vært flink nok til å skrive epikrisen. Hva mener du? Skadeoppgjøret er klart, dvs jeg har fått en sum som skal bli utbetalt til meg. Ringte inn forrige uke, saken vwr ikke ferdig, men de ga meg et tall. Idag fikk jeg PDF på mail med summen jeg skal få utbetalt. Går det uker fra jeg får pdf til de har overført?Anonymous poster hash: 7d294...72c Beklager misforsto deg. Hvis du har fått oppgjøret på mail, så burde det ikke gå mer enn noen dager før du har pengene på konto skulle jeg tro.Ok De brukte 3 ,5 uker på å behandle saken, var kanskje det du tenkte på Anonymous poster hash: 7d294...72c
HvittHus Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Det varierer mye. Fra dager til uker. Kommer an på saken og om veterinæren har vært flink nok til å skrive epikrisen.Hva mener du? Skadeoppgjøret er klart, dvs jeg har fått en sum som skal bli utbetalt til meg. Ringte inn forrige uke, saken vwr ikke ferdig, men de ga meg et tall. Idag fikk jeg PDF på mail med summen jeg skal få utbetalt. Går det uker fra jeg får pdf til de har overført?Anonymous poster hash: 7d294...72c Beklager misforsto deg. Hvis du har fått oppgjøret på mail, så burde det ikke gå mer enn noen dager før du har pengene på konto skulle jeg tro.Ok De brukte 3 ,5 uker på å behandle saken, var kanskje det du tenkte på Anonymous poster hash: 7d294...72c Ja det hender det tar lang tid å få oppgjør dessverre. Vi bruker derfor kun veterinær med direkteoppgjør slik at vi slipper å ha så mye utestående. Hør med veterinæren deres om dette er noe denne kan tilby hvis det skulle bli nødvendig igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Jeg jobber selv med skadeoppgjør (ikke dyr), og i et annet selskap, men vi kjører utbetalingen samtidig som vi informerer forsikrede om at oppgjøret er klart. Vi skriver i brevene våre at pengene skal være på konto innen få dager, men de kommer alltid inn neste virkedag fra vi har sendt det til utbetaling. Anonymous poster hash: 4e800...425
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Det varierer mye. Fra dager til uker. Kommer an på saken og om veterinæren har vært flink nok til å skrive epikrisen. Hva mener du? Skadeoppgjøret er klart, dvs jeg har fått en sum som skal bli utbetalt til meg. Ringte inn forrige uke, saken vwr ikke ferdig, men de ga meg et tall. Idag fikk jeg PDF på mail med summen jeg skal få utbetalt. Går det uker fra jeg får pdf til de har overført?Anonymous poster hash: 7d294...72c Beklager misforsto deg. Hvis du har fått oppgjøret på mail, så burde det ikke gå mer enn noen dager før du har pengene på konto skulle jeg tro.Ok De brukte 3 ,5 uker på å behandle saken, var kanskje det du tenkte påAnonymous poster hash: 7d294...72c Ja det hender det tar lang tid å få oppgjør dessverre. Vi bruker derfor kun veterinær med direkteoppgjør slik at vi slipper å ha så mye utestående. Hør med veterinæren deres om dette er noe denne kan tilby hvis det skulle bli nødvendig igjen.Ja, vi har brukt det. Dette er dessverre snakk om livsforsikring men pengene er på konto faktisk Anonymous poster hash: 7d294...72c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Jeg jobber selv med skadeoppgjør (ikke dyr), og i et annet selskap, men vi kjører utbetalingen samtidig som vi informerer forsikrede om at oppgjøret er klart. Vi skriver i brevene våre at pengene skal være på konto innen få dager, men de kommer alltid inn neste virkedag fra vi har sendt det til utbetaling.Anonymous poster hash: 4e800...425 Jepp, kom fort Anonymous poster hash: 7d294...72c
HvittHus Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Det varierer mye. Fra dager til uker. Kommer an på saken og om veterinæren har vært flink nok til å skrive epikrisen.Hva mener du? Skadeoppgjøret er klart, dvs jeg har fått en sum som skal bli utbetalt til meg. Ringte inn forrige uke, saken vwr ikke ferdig, men de ga meg et tall. Idag fikk jeg PDF på mail med summen jeg skal få utbetalt. Går det uker fra jeg får pdf til de har overført?Anonymous poster hash: 7d294...72c Beklager misforsto deg. Hvis du har fått oppgjøret på mail, så burde det ikke gå mer enn noen dager før du har pengene på konto skulle jeg tro.Ok De brukte 3 ,5 uker på å behandle saken, var kanskje det du tenkte påAnonymous poster hash: 7d294...72c Ja det hender det tar lang tid å få oppgjør dessverre. Vi bruker derfor kun veterinær med direkteoppgjør slik at vi slipper å ha så mye utestående. Hør med veterinæren deres om dette er noe denne kan tilby hvis det skulle bli nødvendig igjen.Ja, vi har brukt det. Dette er dessverre snakk om livsforsikring men pengene er på konto faktisk Anonymous poster hash: 7d294...72c Håper det går bra med dere. Det er alltid trist å miste en venn.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Det varierer mye. Fra dager til uker. Kommer an på saken og om veterinæren har vært flink nok til å skrive epikrisen. Hva mener du? Skadeoppgjøret er klart, dvs jeg har fått en sum som skal bli utbetalt til meg. Ringte inn forrige uke, saken vwr ikke ferdig, men de ga meg et tall. Idag fikk jeg PDF på mail med summen jeg skal få utbetalt. Går det uker fra jeg får pdf til de har overført?Anonymous poster hash: 7d294...72c Beklager misforsto deg. Hvis du har fått oppgjøret på mail, så burde det ikke gå mer enn noen dager før du har pengene på konto skulle jeg tro.Ok De brukte 3 ,5 uker på å behandle saken, var kanskje det du tenkte påAnonymous poster hash: 7d294...72c Ja det hender det tar lang tid å få oppgjør dessverre. Vi bruker derfor kun veterinær med direkteoppgjør slik at vi slipper å ha så mye utestående. Hør med veterinæren deres om dette er noe denne kan tilby hvis det skulle bli nødvendig igjen.Ja, vi har brukt det. Dette er dessverre snakk om livsforsikring men pengene er på konto faktiskAnonymous poster hash: 7d294...72c Håper det går bra med dere. Det er alltid trist å miste en venn.Takk! Ja, absolutt veldig tungt. Har vært mye tårer og tomhet, men vi hadde igrunn ikke noe annet humant valg. Anonymous poster hash: 7d294...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå