GĂ„ til innhold

Jeg er pen😃


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert helt feil Ă„ skrive det her, kanskje tilogmed TENKE det!Men jeg er sĂ„ utrolig tilfreds med meg selv, jeg er heldigâ˜șKlart Ă„ gĂ„tt ned de 6 kiloene ogsĂ„ som jeg syntes ble for mye😃jippii

 

Anonymous poster hash: d5972...db5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er pene, men ikke alle kan se det selv.

Jeg er glad du er en av de som ser det :)

Det er viktig Ä like seg selv. Du er heldig som har forstÄtt det :)

Ha en fin dag :)

Skrevet

Alle er ikke pene, hahaha...

 

Bra for deg hi :D

 

Anonymous poster hash: df618...5d6

Skrevet

Om du er pen eller ikke kommer an pÄ sjelen din.

 

Anonymous poster hash: 203a4...50b

Skrevet

Alle er ikke pene, hahaha...

 

Bra for deg hi :D

 

Anonymous poster hash: df618...5d6

Om du er utseende fokusert og overfladisk, sÄ er ikke alle pene. Du er vel ikke overfladisk anonym? ;)
Skrevet

Jeg er ogsÄ pen med knall blÄ Þyne, langt krÞllete hÄr og store lepper, hjertefasong pÄ ansiktet og en timeglass figur. Men vet du hva, det er ikke det ytre som definerer om et menneske er pen eller ikke. Hadde jeg hatt rÊva personlighet sÄ hadde det ytre bleknet!

ForÞvrig sÄ har alle mennesker pÄ en eller annen skjÞnnhet, og det peneste mennesket jeg vet om har vel kanskje ikke hva man definere som et pent ansikt, men hennes personlighet og varme gjÞr at mannfolka snur seg etter henne pÄ gata og tydelig er interessert i hennes som kvinne. 



Anonymous poster hash: 2a7f6...893
Skrevet

Spent pĂ„ resksjonen her😂hehe...jeg er definitivt ikke overfladisk😊jeg fĂ„r hĂžre det hver dag...men jeg har tidligere slitt med lav selvtillitt sĂ„ det er helt herlig Ă„ kunne si takk nĂ„r noen gir et kompliment istedenfor Ă„ bortforklare😝

 

Anonymous poster hash: d5972...db5

Skrevet

Bra for deg da. Har aldri slitt med Ä fÄ kjÊreste eller slikt, sÄ kanskje jeg og er pen da? ;)

 

Anonymous poster hash: 8652e...ec1

Skrevet

Heldig du!:-) jeg er ogsÄ pen! Men ikke uten litt sminke;-)

 

Anonymous poster hash: 4f253...49f

Skrevet

Spent pÄ resksjonen herhehe...jeg er definitivt ikke overfladiskjeg fÄr hÞre det hver dag...men jeg har tidligere slitt med lav selvtillitt sÄ det er helt herlig Ä kunne si takk nÄr noen gir et kompliment istedenfor Ä bortforklare

 

Anonymous poster hash: d5972...db5

 

FÄr du hÞre hver dag at du er overfladisk...? Bra at du nÄ fÞler deg komfortabel nok til Ä takke for utspillet, istedenfor og bortforklare... :ler:

 

Anonymous poster hash: 0ce8e...691

Skrevet

Skjþnnheten ligger i þyet👁 som ser😉.

Det er derfor alle synes forskjellige folk er pene😊.

Skrevet

Flott at du fĂžler deg pen.

 

I dag fÞler jeg meg stygg, men det er fordi jeg har hatt en kraftig allergisk reaksjon, sÄ hele ansiktet er fult av eksem, og hovnet opp. SÄ ser mer ut som et monster.

 

Men takk og pris ser jeg ikke sÄnn ut hver da, har jo dager jeg fÞler meg flott og.



Anonymous poster hash: 42f14...d38
Skrevet

Jeg fĂžler meg faktisk ogsĂ„ stort sett pen, og er generelt veldig fornĂžyd med meg selv. Men jeg er like pen utenpĂ„ som inni da. 😉

 

Jeg hater janteloven, sĂ„ synes det er helt legitimt Ă„ skryte av seg selv. 😊

Skrevet

SĂ„ flott at du klarer Ă„ vĂŠre glad i deg selv đŸ˜ƒâ€ïž

Det er sÄ viktig!

 

Anonymous poster hash: 30ab1...648

Skrevet

Jeg er ogsÄ pen og det er sÄ gÞy! Jeg vandrer rundt uten sminke og fÞler meg utrolig pen! En late bloomer, for jeg var ikke (eller trodde ikke jeg var) sÊrlig pen fÞr jeg kom i 20-Ärene. Men jeg blir bare penere og penere. NÄ er jeg i 30-Ärene og har aldri fÞlt meg finere.

 

Anonymous poster hash: 765ed...f05

Skrevet

Nei, alle er ikke pene, overhode ikke. Det finnes folk som er svĂŠrt lite pene. De kan vĂŠre hyggelige, sympatiske, med gnist i Ăžye, men de er ikke PENE. Jeg er selv svĂŠrt lite pen.



Anonymous poster hash: 3c595...3e0
Skrevet

Jeg er pen ogsĂ„! Tror jeg. Eller, jeg fĂžler meg sjelden pen, men jeg fĂ„r masse blikk og komplement fra andre. I overkant av og til, jeg treffer tydeligvis bredt og blir sjekket opp av menn mellom 20 og 60😳

 

Anonymous poster hash: 71337...446

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...