Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Det er sikkert helt feil Ă„ skrive det her, kanskje tilogmed TENKE det!Men jeg er sĂ„ utrolig tilfreds med meg selv, jeg er heldigâșïžKlart Ă„ gĂ„tt ned de 6 kiloene ogsĂ„ som jeg syntes ble for myeđjippii  Anonymous poster hash: d5972...db5
urten Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Alle er pene, men ikke alle kan se det selv. Jeg er glad du er en av de som ser det Det er viktig Ä like seg selv. Du er heldig som har forstÄtt det Ha en fin dag
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Alle er ikke pene, hahaha...  Bra for deg hi  Anonymous poster hash: df618...5d6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Om du er pen eller ikke kommer an pÄ sjelen din.  Anonymous poster hash: 203a4...50b
urten Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Alle er ikke pene, hahaha...  Bra for deg hi  Anonymous poster hash: df618...5d6 Om du er utseende fokusert og overfladisk, sÄ er ikke alle pene. Du er vel ikke overfladisk anonym?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Jeg er ogsÄ pen med knall blÄ Þyne, langt krÞllete hÄr og store lepper, hjertefasong pÄ ansiktet og en timeglass figur. Men vet du hva, det er ikke det ytre som definerer om et menneske er pen eller ikke. Hadde jeg hatt rÊva personlighet sÄ hadde det ytre bleknet! ForÞvrig sÄ har alle mennesker pÄ en eller annen skjÞnnhet, og det peneste mennesket jeg vet om har vel kanskje ikke hva man definere som et pent ansikt, men hennes personlighet og varme gjÞr at mannfolka snur seg etter henne pÄ gata og tydelig er interessert i hennes som kvinne. Anonymous poster hash: 2a7f6...893
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Spent pĂ„ resksjonen herđhehe...jeg er definitivt ikke overfladiskđjeg fĂ„r hĂžre det hver dag...men jeg har tidligere slitt med lav selvtillitt sĂ„ det er helt herlig Ă„ kunne si takk nĂ„r noen gir et kompliment istedenfor Ă„ bortforklaređ  Anonymous poster hash: d5972...db5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Bra for deg da. Har aldri slitt med Ä fÄ kjÊreste eller slikt, sÄ kanskje jeg og er pen da?  Anonymous poster hash: 8652e...ec1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Heldig du!:-) jeg er ogsÄ pen! Men ikke uten litt sminke;-)  Anonymous poster hash: 4f253...49f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Spent pÄ resksjonen herhehe...jeg er definitivt ikke overfladiskjeg fÄr hÞre det hver dag...men jeg har tidligere slitt med lav selvtillitt sÄ det er helt herlig Ä kunne si takk nÄr noen gir et kompliment istedenfor Ä bortforklare  Anonymous poster hash: d5972...db5  FÄr du hÞre hver dag at du er overfladisk...? Bra at du nÄ fÞler deg komfortabel nok til Ä takke for utspillet, istedenfor og bortforklare...  Anonymous poster hash: 0ce8e...691
Urwa Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 SkjĂžnnheten ligger i Ăžyetđ som serđ. Det er derfor alle synes forskjellige folk er peneđ.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 Flott at du fÞler deg pen.  I dag fÞler jeg meg stygg, men det er fordi jeg har hatt en kraftig allergisk reaksjon, sÄ hele ansiktet er fult av eksem, og hovnet opp. SÄ ser mer ut som et monster.  Men takk og pris ser jeg ikke sÄnn ut hver da, har jo dager jeg fÞler meg flott og. Anonymous poster hash: 42f14...d38
Tired mama Skrevet 16. november 2015 #16 Skrevet 16. november 2015 Jeg fĂžler meg faktisk ogsĂ„ stort sett pen, og er generelt veldig fornĂžyd med meg selv. Men jeg er like pen utenpĂ„ som inni da. đ  Jeg hater janteloven, sĂ„ synes det er helt legitimt Ă„ skryte av seg selv. đ
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #17 Skrevet 16. november 2015 SĂ„ flott at du klarer Ă„ vĂŠre glad i deg selv đâ€ïž Det er sĂ„ viktig!  Anonymous poster hash: 30ab1...648
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #19 Skrevet 16. november 2015 Jeg er ogsÄ pen og det er sÄ gÞy! Jeg vandrer rundt uten sminke og fÞler meg utrolig pen! En late bloomer, for jeg var ikke (eller trodde ikke jeg var) sÊrlig pen fÞr jeg kom i 20-Ärene. Men jeg blir bare penere og penere. NÄ er jeg i 30-Ärene og har aldri fÞlt meg finere.  Anonymous poster hash: 765ed...f05
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #20 Skrevet 16. november 2015 Nei, alle er ikke pene, overhode ikke. Det finnes folk som er svĂŠrt lite pene. De kan vĂŠre hyggelige, sympatiske, med gnist i Ăžye, men de er ikke PENE. Jeg er selv svĂŠrt lite pen. Anonymous poster hash: 3c595...3e0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #21 Skrevet 16. november 2015 Jeg er pen ogsÄ! Tror jeg. Eller, jeg fÞler meg sjelden pen, men jeg fÄr masse blikk og komplement fra andre. I overkant av og til, jeg treffer tydeligvis bredt og blir sjekket opp av menn mellom 20 og 60𳠠Anonymous poster hash: 71337...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ