Gå til innhold

Blod på sengetøyet til min datter på 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er andre gang jeg ser at hun har blod på sengetøyet sitt. Første gang trodde jeg hun hadde sølt kakao, men nå er det tydelig at det er blod på puta hennes. Jeg er så redd for hva det kan være. Hun er en frisk og oppegående 5 åring. Hjelp😭

Anonymous poster hash: 96771...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Busemannen som har vært der!!!!

Nei, seriøst..spør da vel? Du er noe hysterisk. Var det en flekk på størrelse med enn middagstallerken eller?

Anonymous poster hash: 0ec5a...242

Skrevet

Det har det vært hos min datter også, men da hadde hun blødd nesenblod når hun sov...

Anonymous poster hash: 25872...fad

Skrevet

Jeg ville jo bare trodd at det er neseblod. Men du kan jo spørre henne? Om hun ikke vet, så er det nok neseblod i søvne.

Anonymous poster hash: 08c00...1ea
Skrevet

sikkert neseblod

Anonymous poster hash: 84bcb...cff
Skrevet

Klødd på en sårskorpe? Neseblod? Har opplevd det med mine barn også. Så lenge det bare er litt er det sikkert ikke noe skummelt?

Anonymous poster hash: 07210...376

Skrevet

Ikkje uvanleg for barn å blø naseblod, og sidan det er på puta høyres vel det ut som ei naturleg forklaring. 

Eg var mykje plaga med naseblod på nattestid då eg vaks opp.

Skrevet

Jeg har spurt henne, men hun vet ikke hva det er for noe. Første gang var det ganske mye, og spredt litt over alt. Nå var det bare noen dråper på puta hennes. Hun har aldri blødd neseblod før, og det er ikke noe tegn til neseblod eller noe blod ved ørene. Hi

Anonymous poster hash: 96771...d70

Skrevet

Da er det helt sikkert far som bedriver noe stygt med henne. Er sikkert det du hinter til her!

Anonymous poster hash: 6b251...396
Skrevet

Sjekk sengen for veggdyr.

Disse suger blod, og ofte er små blodspor i sengen "klemte" veggdyr.

Men om det er mye, er det sikkert bare neseblod :) Hun har kanskje pelt litt i søvne? Ikke uvanlig :)

Anonymous poster hash: bf8ac...9d2

Skrevet

Mine har ofte blødd litt neseblod mens de sov.

Sjekk oppi nesa når hun står opp om der er litt mørke rester. Trenger ikke å være mye heller.

Anonymous poster hash: d10f6...9d9

Skrevet

Sår i hodebunn hun har klødd på?

Anonymous poster hash: 8bf55...2b7

Skrevet

Neseblod, litt sår i hodebunnen, klødde seg I øret?

Skrevet

jenta mi blør til tider neseblod om natta..ser ingen teng i nasa når ho vakner..men om det vedvarer så ville eg bare tatt ein blodprøve for å sjekke at alt er i orden med blodplatene :)

Anonymous poster hash: 449f4...51b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...