Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg er ikke egentlig engstelig, men syns det er guffent. Har litt klump i mnagen og vajnskeligheter me då konsentrere meg på jobb i dag. Hun studerer der og er ganske sterkt preget av det som har hendt. Hva hadde dere tenkt hvis deres barn bodde der nå? Anonymous poster hash: 448a0...c85
TinaK 1990 Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Hadde tenkt det samme som deg..men det er er ikke så mye du får gjort med det. Datteren din kan jo ikke avslutte studiene heller hvis hun ikke er så preget at hun ikke kan klare å gjennomføre det. Mest sannsynligvis hadde jeg tatt meg fri fra jobben og reist ned til henne noen dager...jeg hadde ikke sittet her og visst at hun har det tøft der nede etter en slik hendelse. Snakk med sjefen din, ta deg fri uten lønn. Fleste oppegående mennesker har forståelse for at du må reise ned til datteren din.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Jeg er ikke egentlig engstelig, men syns det er guffent. Har litt klump i mnagen og vajnskeligheter me då konsentrere meg på jobb i dag. Hun studerer der og er ganske sterkt preget av det som har hendt. Hva hadde dere tenkt hvis deres barn bodde der nå? Anonymous poster hash: 448a0...c85 Så klart du er engstelig! Det er jo det du beskriver i innlegget ditt.. Jeg hadde beordret ungen min hjem. Selv om jeg hadde visst at de bestemmer selv og antagelig ikke hører på mora si når de er så store at de studerer i utlandet... Anonymous poster hash: 185e2...4e5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Det hadde jeg likt veldig dårlig, forstår godt at du føler på det. Samtidig, rent rasjonelt, så er nok Paris en av de tryggeste byene akkurat nå. Nå er de superoppmerksomme, og har politi over alt. Alt mistenkelig blir slått ned på. Trorkanskje jeg hadde vært vel så bekymret for dersom jeg hadde barn som bodde i Berlin eller London. Anonymous poster hash: c10ea...070
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Jeg er ikke egentlig engstelig, men syns det er guffent. Har litt klump i mnagen og vajnskeligheter me då konsentrere meg på jobb i dag. Hun studerer der og er ganske sterkt preget av det som har hendt. Hva hadde dere tenkt hvis deres barn bodde der nå? Anonymous poster hash: 448a0...c85 Så klart du er engstelig! Det er jo det du beskriver i innlegget ditt.. Jeg hadde beordret ungen min hjem. Selv om jeg hadde visst at de bestemmer selv og antagelig ikke hører på mora si når de er så store at de studerer i utlandet... Anonymous poster hash: 185e2...4e5 Det hadde vært en respektløs ting å gjøre. Man har ikke noe med å beordre voksne barn, og det eneste det fører til er å sette barnet i en vanskelig situasjon. Anonymous poster hash: c10ea...070
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Hun skal faktisk hjem en tur denne uken/langhelg uansett pga noe annet - billetter bestilt for lenge siden. Heldigvis. Men hun skal ned igjen neste søndag. Ellers blir jo hele skoleåret underskjent, og det ødelegger jo for hele utdannelsen hennes. Skolen hennes er like i nærheten av der angrepene skjedde. I dag tok hun to busser og brukte dobbelt så lang tid som normalt, bare for å slippe å ta den bussen som går gjennom gaten der flere av attentatene skjedde. :-( Hun orket bare ikke å kjøre forbi det stedet, og det skjønner jeg egentlig. Gleder meg til å få klemme henne når hun komme hjem! Anonymous poster hash: 448a0...c85
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Jeg er ikke egentlig engstelig, men syns det er guffent. Har litt klump i mnagen og vajnskeligheter me då konsentrere meg på jobb i dag. Hun studerer der og er ganske sterkt preget av det som har hendt. Hva hadde dere tenkt hvis deres barn bodde der nå? Anonymous poster hash: 448a0...c85 Så klart du er engstelig! Det er jo det du beskriver i innlegget ditt.. Jeg hadde beordret ungen min hjem. Selv om jeg hadde visst at de bestemmer selv og antagelig ikke hører på mora si når de er så store at de studerer i utlandet... Anonymous poster hash: 185e2...4e5 Det hadde vært en respektløs ting å gjøre. Man har ikke noe med å beordre voksne barn, og det eneste det fører til er å sette barnet i en vanskelig situasjon. Anonymous poster hash: c10ea...070 Nei, det kunne jeg aldri gjort - det må hun betsemme selv, og hun har bestem tseg for å fullføre det hun har begynt på. Men heretter kommer hun til å holde seg unna steder med mye folk og tar heller buss enn metro. Det er ikke så lett, når de søte babyene våre ikke lenger bor hjemme så vi kan passe på dem hele tiden. :-( HI Anonymous poster hash: 448a0...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå