Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Denne gutten har ingen interesse av fotball, hobbyen er data. Jeg har dårlig råd da jeg går på dagpenger. Tips til hva som kan puttes i kalenderen mottas med stor takk. Anonymous poster hash: 0ffb7...c3d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Liker han lego? Kjøpe legekalender og pakke om? Ellers flaxlodd, boks med slim, moroting fra lekebutikken eks såpe man blir svart av, snop, boksershorts... Anonymous poster hash: 46eea...2ff
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Her går det mye i sjokolade, kjøper sånne nett med sjokoladenisser o.l. Ellers får han griseflax (koster 10 kr loddet), vanter som virker på mobilen, prompeslim, "laser" til å sette på fingertuppene (kjøpt på Ebay) og noen slike småting. Anonymous poster hash: 8e184...73a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Minecraftlego og dele det opp i flere luker! Evt kjøpe minilegofigurer! Mine gutter er iallfall ekstremt opptatt av lego, minecraft, star wars ol. Nå husker jeg ikke om din er gutt el jente Anonymous poster hash: 00eba...01c
februarprins2013 Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Kinogavekort ting han trenger : for eksempel boxer, t shorte, sokker eller ull Godteri Penger bake dag lage julepynt ( hvis han liker slike aktiviter da ) kosedag med foreldrene med film og god mat lage middag sammen noen forslag
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Ting han trenger uansett som truser, sokker, votter, lørdagsgodt, tannbørste, ting til juleverksted, former til pepperkaker, blyanter, viskelør, refleks, blyantspisser, slips Anonymous poster hash: 930c7...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå