Gå til innhold

Negativ test 13 dpo, men masse symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på statistikken at over 80% tester positivt på 13 dpo. Hvilke erfaringer har dere? Jeg føler meg virkelig gravid....

Anonymous poster hash: 9507d...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte meg også gravid, ømme bryster, tydeligere blodårer, oppblåst og mye rare følelser i nedre den av magen. testet negativ 13 dpo. Bestemte meg for å ikke teste dagen etter og ingen mensen kom heller.

Men så kom tr i går kveld.. Ble utrolig skuffa fordi jeg virkelig følte at det hadde klaffet denne gangen.

Håper det har klaffet for deg da. Husk at det er mange som ikke får positiv før en stund etter ikm. Ville ventet et par dager. Uteblir mens og du er sikkert på dato for el så kan du teste f.eks en dag over ikm. Lykke til! :D

Anonymous poster hash: 12f79...2d9
Skrevet

De som får symptomer grunnet graviditet har også hcg i urinen. Du får ikke positive testet dermed skyldes nok dine symptomer noe annet eller innbilning. Jeg hadde fest " symptomer" de gangene jeg ikke var gravid. Ønsket var så sterkt at jeg kjente etter her og der. Kunne få kraftige brekninger. Så fort mensen kom var alt over. Utrolig hvordan kroppen kan lure deg.

Anonymous poster hash: f4add...637

Skrevet

Huff nå ble jeg nedfor. Venter mensen imorgen så får se da... Tror nok ikke jeg er... Hadde sikkert slått ut til nå

Anonymous poster hash: 9507d...e94

Skrevet

Den mnd jeg faktisk var gravid var den mnd jeg hadde færrest symptomer..

Og som de har sagt over her; dersom symptomene dine var graviditetssymptomer så hadde testen vært positiv nå.

Anonymous poster hash: 30e8f...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...