Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Har ei jente på 1 år(nettopp blitt året)og som vi gradvis har sluttet med MME med.Nå får hun mest vanlig kumelk.Er det okei å vaske flasker og tuttene til flaskene i oppvaskmaskinen eller skal vi fortsette med steriliseringen? Anonymous poster hash: 72f4b...eca
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Flakser har jeg alltid vasket i oppvaskmaskin, men selve smokken blir gul av det så de koker jeg
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Slutta å koke flaskene da hun bikket 6 mnd. Anonymous poster hash: 25acc...6b7
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Skyller i kaldt vann, vasker i oppvaskmaskin, skyller i kaldt vann og steriliserer i mikro. 7 mnd. Anonymous poster hash: 13197...007
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Jeg sluttet å sterilisere flasker da ungene var 3-4 mnd gamle, holder lenge med oppvaskmaskin på øverste hylle på varmeste program. Men smokkene har jeg kokt. Anonymous poster hash: 8c087...5c8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Med første barnet kokte jeg smykkene til han var ett år. Unge nr to skylte jeg bare. Unge nr tre bare blåste jeg på 😂 Anonymous poster hash: 39236...9bb
TPK Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Ja, du trenger ikke sterilisere etter de er i alle fall 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå