Gå til innhold

Vaske i oppvasmaskin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 1 år(nettopp blitt året)og som vi gradvis har sluttet med MME med.Nå får hun mest vanlig kumelk.Er det okei å vaske flasker og tuttene til flaskene i oppvaskmaskinen eller skal vi fortsette med steriliseringen?

 

Anonymous poster hash: 72f4b...eca

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Flakser har jeg alltid vasket i oppvaskmaskin, men selve smokken blir gul av det så de koker jeg

Skrevet

Slutta å koke flaskene da hun bikket 6 mnd.



Anonymous poster hash: 25acc...6b7
Skrevet

Skyller i kaldt vann, vasker i oppvaskmaskin, skyller i kaldt vann og steriliserer i mikro. 7 mnd.

 

Anonymous poster hash: 13197...007

Skrevet

Jeg sluttet å sterilisere flasker da ungene var 3-4 mnd gamle, holder lenge med oppvaskmaskin på øverste hylle på varmeste program. Men smokkene har jeg kokt.



Anonymous poster hash: 8c087...5c8
Skrevet

Med første barnet kokte jeg smykkene til han var ett år.

Unge nr to skylte jeg bare.

Unge nr tre bare blåste jeg på 😂

 

Anonymous poster hash: 39236...9bb

Skrevet

Ja, du trenger ikke sterilisere etter de er i alle fall 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...