Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Jeg er blitt helt ekstrem etter jeg fikk minsten som nå er 2 år. Jeg er redd og gråter for ALT. Grubler og bekymrer meg. Gråter til nyhetene, til sanger, blir redd og kvalm når mannen ser på andre damer. Er redd for terror, tror ofte noe vondt skal skje osv.. Hva faen foregår med meg?! Fatter ikke bæret, men er drit sliten av meg selv! 😩😂 Anonymous poster hash: de26c...beb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Dette er ikke å være høysensitiv. Syns det høres mer ut som om du sliter med angst eller depresjon. Ville kontaktet en psykolog. Anonymous poster hash: 48560...0b0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Du har misforstått hva høysensitiv er. Høres mer ut som du sliter med en depresjon og ikke minst veldig lav selvtillit, snakk med legen din. Anonymous poster hash: f5b97...d04
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Få tatt utvidede blodprøver hos legen, høres ut som om det kan være noe hormonelt Anonymous poster hash: 2be73...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå