Gå til innhold

Hvor mye bruker du på julegave til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis du har flere barn, kjøper du alltid for lik sum til alle?

Anonymous poster hash: 061c1...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å bruke 800 - 1000.  Skal kjøpe omlag det same til begge, men kan bli litt ulik pris, fordi eg av praktiske grunnar ikkje kjøper heilt lik.  Dei veit uansett ikkje kva det kosta.

Skrevet

Det blir for 2000 i år. Ett barn, en gave - en nyttig ting.

Anonymous poster hash: 52999...217
Skrevet

Tipper det blir ca 2000,-. Ett barn.

Anonymous poster hash: 07087...11f
Skrevet

Ca 2000 kr å han er 4 år.

Anonymous poster hash: 05ed6...7f0
Skrevet

500-1000 per barn, har 3. Ikke begeistret for kjøpepress, kjøper noe de ønsker seg og helst trenger😊

Skrevet

15000 kr, ett barn.

Anonymous poster hash: 8a853...800

Skrevet

Ca 1500-2000. Bonusen får litt mer da hun trenger ny laptop.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer helt an på hva de har behov for/ønsker seg. Eldste skal få for 1400. Mellomste og tror jeg (vurderer å kjøpe det samme til de) Minste vet jeg ikke... han trenger ikke noe, og jeg kommer ikke til å kjøpe noe bare for å fylle opp til summen de andre får for...

Skrevet

5-800 tenker til eldste, er eit par ting ho ønskar seg. Minste er eg usikker på, kjem eg ikkje på noko blir det berre ein liten ting. Ho er begeistra for gåver uansett kva dei kostar. Eldste også forsåvidt.

Skrevet

Det har variert mellom 500 og 3000 kr, alt etter hva de trenger og ønsker det året.

Jeg har 4 barn og bruker ikke like mye på hver hvert år, det jevner seg ut på sikt.

Eldste fikk f.eks pc da han begynte på ungdomsskolen, samme året fikk yngste på 4 år et sett med former og slikt til play-doh for det ønsket hun seg. Hun vil jo også få pc når hun begynner på ungdomsskolen...

Anonymous poster hash: 5daa5...153

Skrevet

Ca 1000- 1500kr . Bruker ca det samme til alle.

Skrevet

Jeg håper å ende på ca 300-500, altså ikke noe stort, men for eksempel en bok og en legoting. Det kommer nok gaver fra besteforeldre, venner, tanter og onkler til at jeg ikke gidder å kjøpe masse ekstra. Barna har nok ting allerede.

Anonymous poster hash: c7213...177

Skrevet

Håper å holde oss rundt 500 kr. Kjøper for samme sum til alle sammen. Siden det er særkullsbarn og stebarn blir det nok mest rettferdig og riktig å holde oss til ca samme sum for dem alle hvert år. Dessuten er de veldig jevne i alder. 

Anonymous poster hash: eebfb...c08
Skrevet

500kr

Anonymous poster hash: 08000...7f8

Skrevet

1500- 2000 kr. Ca likt, men om det skiller et par hundrelapper er det ingen krise.

Skrevet

Rundt 800,-.

4 barn.

Pakkekalender på alle med en samlet verdi på rundt 1200,-. På julaften morgen får alle nye pysjamasparty i julestrømpa si, samt litt godis til alt det kjekke som er på TV.

I luke 24 får de iTunes-kort til 150,-, og det blir vel mest stas 😊

Samlet så blir det over 5000,-. Kvalmt i grunnen... Men sånn er det med fire barn 😊

Anonymous poster hash: 71282...bc1

Skrevet

Rundt 800,-.

4 barn.

Pakkekalender på alle med en samlet verdi på rundt 1200,-. På julaften morgen får alle nye pysjamasparty i julestrømpa si, samt litt godis til alt det kjekke som er på TV.

Samlet så blir det over 5000,-. Kvalmt i grunnen... Men sånn er det med fire barn 😊

Det er jo ikke det :P med fire barn kan man fint slippe unna med 1200kr og fortsatt gi flotte gaver.

Skrevet

2500-3000 pr barn. Har 3 barn.

Anonymous poster hash: efd52...244

Skrevet

Rundt 800,-.

4 barn.

Det er jo ikke det :P med fire barn kan man fint slippe unna med 1200kr og fortsatt gi flotte gaver.

Det kan man såklart, men dette er barn som aldri får noe ellers i året, og som gleder seg fryktelig til jul. De har ønsket seg disse tingene siden sommeren 😊

Pysjamas trenger de uansett, jeg putter det bare i julestrømpa. iTunes-kort får de to ganger i året. Jul og bursdag 😊

De er 4, 8, 11 og 12 år.

Skrevet

4 barn....gaver ca rundt 12.000 til sammen.

Anonymous poster hash: efd52...244
Skrevet

5-700 pr varn. Har to gutter i bhg-alder. De får omtrent like dyre gaver. Ser for meg at vi bruker mer når de blir eldre og trenger dyre ting (pc, sportsutsyr, o.l)

Skrevet

600-1000, mindre til minste (7 mnd). Fem barn.

Anonymous poster hash: cf472...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...