Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Tenker julegave ☺️ Anonymous poster hash: cb07e...d0e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Samsung Galaxy Tab. Anonymous poster hash: d6e23...c79
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 iPad, helt klart. Vi har en ipad air, iPad mini og Samsung note pad. Alle mine tre liker best iPaden med større skjerm (9,7") framfor iPad mini. Det viktigste er allikevel lagringsplass. Ville ikke skaffet noe mindre enn 64 GB. Da har du plass til en del apper, og kan laste ned musikk som kan spilles offline på f.eks. iTunes og Spotify, samt offline avspilling av film og serier på f.eks. Viaplay. Anonymous poster hash: 74361...ecf
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Helt klart ipad. Og den store. Det er det mine barn er mest glad i, og den jeg ser alle vennene deres har og. Men du trenger ikke den nyeste utgaven. Men nok lagringsplass er greit. Anonymous poster hash: 12075...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå