Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Er kun der USA er. Det er CSI som IS kommer fra med hovedkontor i London. Er dannet for at ikke muslimer skal få et hat mot muslimene. Dette sier en muslimsk venn av meg. Anonymous poster hash: a7af6...f05
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Forsto ikke helt. Kan du utdype hva du mener? Anonymous poster hash: d468e...614
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Hæ? Anonymous poster hash: 2b85d...334
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 IS? Du mener isis eller daesh? Anonymous poster hash: c3c62...817
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Er sånn han sa det. HI Anonymous poster hash: a7af6...f05
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Er sånn han sa det. HI Anonymous poster hash: a7af6...f05 Daesh har ikke en egen stat. Defor ikke is. Anonymous poster hash: c3c62...817
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Hæææ? Anonymous poster hash: 2830c...285
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Er sånn han sa det. HI Anonymous poster hash: a7af6...f05 Daesh har ikke en egen stat. Defor ikke is. Anonymous poster hash: c3c62...817 Hva har navnet med dette å gjøre? Anonymous poster hash: a7af6...f05
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 De kaller deg is for de er liksom islamsk stat. Men en slik stat finnes ikke. Kall de for daesh slik resten av midtøsten og verden gjør. Det er et nedverdigende navn på de. Anonymous poster hash: c3c62...817
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 De kaller deg is for de er liksom islamsk stat. Men en slik stat finnes ikke. Kall de for daesh slik resten av midtøsten og verden gjør. Det er et nedverdigende navn på de. Anonymous poster hash: c3c62...817 De vil jo bli kalt det. Anonymous poster hash: a7af6...f05
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 Er sånn han sa det. HI Anonymous poster hash: a7af6...f05 Og nettopp DERFOR skal man ikke uttale seg om noe man ikke har peiling på! Du har nå lagt ut denne ytringen for hele verden å se, men du aner ikke selv hva du sier engang 😂👏 Anonymous poster hash: 4fad3...301
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Er sånn han sa det. HI Anonymous poster hash: a7af6...f05 Og nettopp DERFOR skal man ikke uttale seg om noe man ikke har peiling på! Du har nå lagt ut denne ytringen for hele verden å se, men du aner ikke selv hva du sier engang 😂👏 Anonymous poster hash: 4fad3...301 Kanskje derfor det er kjekt med oppklaring? Anonymous poster hash: a7af6...f05
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Er sånn han sa det. HI Anonymous poster hash: a7af6...f05 Og nettopp DERFOR skal man ikke uttale seg om noe man ikke har peiling på! Du har nå lagt ut denne ytringen for hele verden å se, men du aner ikke selv hva du sier engang 😂👏 Anonymous poster hash: 4fad3...301 Kanskje derfor det er kjekt med oppklaring? Anonymous poster hash: a7af6...f05 Selvfølgelig, men dette var en ytring, ikke et spm om oppklaring. Du kommer med en påstand som en kompis har sagt, og så.. finito.. Anonymous poster hash: 4fad3...301
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Er kun der USA er. Det er CSI som IS kommer fra med hovedkontor i London. Er dannet for at ikke muslimer skal få et hat mot muslimene. Dette sier en muslimsk venn av meg. Anonymous poster hash: a7af6...f05 Altså, denne konspirasjonsteorien er altså: IS er skapt av CIA og har hovedkontor i London (CSI er en TV-serie), og skapt for å få ikke-muslimer til å hate muslimer.. Korrekt forkortelse, tegnsetting osv gjør mye for innholdet i en tekst.. Anonymous poster hash: d7bc9...483
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Er kun der USA er. Det er CSI som IS kommer fra med hovedkontor i London. Er dannet for at ikke muslimer skal få et hat mot muslimene. Dette sier en muslimsk venn av meg. Anonymous poster hash: a7af6...f05 Altså, denne konspirasjonsteorien er altså: IS er skapt av CIA og har hovedkontor i London (CSI er en TV-serie), og skapt for å få ikke-muslimer til å hate muslimer.. Korrekt forkortelse, tegnsetting osv gjør mye for innholdet i en tekst.. Anonymous poster hash: d7bc9...483 Lever du og kompisen din i en tegneserie? Anonymous poster hash: c3c62...817
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #16 Skrevet 15. november 2015 Er kun der USA er. Det er CSI som IS kommer fra med hovedkontor i London. Er dannet for at ikke muslimer skal få et hat mot muslimene. Dette sier en muslimsk venn av meg. Anonymous poster hash: a7af6...f05 Altså, denne konspirasjonsteorien er altså: IS er skapt av CIA og har hovedkontor i London (CSI er en TV-serie), og skapt for å få ikke-muslimer til å hate muslimer.. Korrekt forkortelse, tegnsetting osv gjør mye for innholdet i en tekst.. Anonymous poster hash: d7bc9...483 Aha! Burde jo skjønt det der! Forsto ikke helt hvorfor de hadde skapt noe for at muslimer ikke skulle hate muslimer. Falt meg ikke inn at det var snakk om ikke-muslimer... Takk for oppklaringen Hi, det tror jeg du trygt kan ta med en klype salt. Hvor har vennen din fått kjennskap til denne informasjonen? Anonymous poster hash: d468e...614
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 Er kun der USA er. Det er CSI som IS kommer fra med hovedkontor i London. Er dannet for at ikke muslimer skal få et hat mot muslimene. Dette sier en muslimsk venn av meg. Anonymous poster hash: a7af6...f05 Altså, denne konspirasjonsteorien er altså: IS er skapt av CIA og har hovedkontor i London (CSI er en TV-serie), og skapt for å få ikke-muslimer til å hate muslimer.. Korrekt forkortelse, tegnsetting osv gjør mye for innholdet i en tekst.. Anonymous poster hash: d7bc9...483 Haha! Ja, da ble det forståelig!😂 Lær deg å skrive, hi! Anonymous poster hash: 2830c...285
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #18 Skrevet 15. november 2015 Tenk om Horatio dukker opp!😂 Anonymous poster hash: 22aca...a8c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #19 Skrevet 15. november 2015 Mulder og Scully bør og få en plass! Anonymous poster hash: c3c62...817
ærlig talt Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 Mulder og Scully bør og få en plass! Anonymous poster hash: c3c62...817 Er det ikke bare å sende Chuck Norris på verdensturné?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #21 Skrevet 16. november 2015 Dette er helt klart ett mission for the expendables! Anonymous poster hash: 0c522...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #22 Skrevet 16. november 2015 Expendables er for pysete. .det må ett mission impossible til Anonymous poster hash: ee659...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå