Gå til innhold

Nå bomber Frankrike IS. Hva tror dere skjer etter dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært så bekymret for terror før, men nå kjenner jeg det virkelig..

Anonymous poster hash: 348b4...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå går vi inn mot 3. verdenskrig.

Alle stormaktene går til angrep, det fortsetter å strømme til med falske flyktninger, og terror blir hverdags en god stund fremover.

Jeg ser for meg kjemisk krigføring.. Dessverre..🙁

Anonymous poster hash: c81fc...a10

Skrevet

Hell is breaking loose...

Anonymous poster hash: 92d8a...d3a

Skrevet

Vi er hvertfall ikke trygge..

Skrevet

3. verdenskrig. Men er det noe annet valg? Alle må jo bekjempe IS.

Anonymous poster hash: cd2fe...54d

Skrevet

Alle stormaktene går til angrep, det fortsetter å strømme til med falske flyktninger, og terror blir hverdags en god stund fremover.

Jeg tror også det at 3 verdenskrig bryter løs 😢

Anonymous poster hash: 0f270...ac1

Skrevet

Jeg tror også det at 3 verdenskrig bryter løs 😢

Anonymous poster hash: 0f270...ac1

Ser også for meg dette... Også at Putin prøver å "rydde opp"

Anonymous poster hash: f8ac3...bf9

Skrevet

Ved en verdenskrig er stormakter mot hverandre, nå er det verden mot is! Tror ikke det blir verdenskrig, men krig er det jo iallfall...:/

Anonymous poster hash: e91b8...9a7

Skrevet

Jeg tror mange mange tusen uskyldige liv vil gå tapt før det blir gjort noe... Hvem vet kanskje til å med millioner. IS har tydlighvis masse makt, og resten av verden sitter å bare ser på. De gjør akkurat som de vil.

Libanon ble utsatt, nå Paris... Vel kanskje skandinavia står på lista dems.

Anonymous poster hash: c56c1...22a

Skrevet

Ro nervene. Det tjener ingenting å bli sprø.

Anonymous poster hash: 8df3a...9d2

Skrevet

Jeg tror mange mange tusen uskyldige liv vil gå tapt før det blir gjort noe... Hvem vet kanskje til å med millioner. IS har tydlighvis masse makt, og resten av verden sitter å bare ser på. De gjør akkurat som de vil.

Kanskje? Det VET vi jo. Både Danmark, Norge og Sverige er på lista.

Anonymous poster hash: 86e62...aea

Skrevet

Det skjer ikke noe spesielt. De begraver sine døde. Man får fortsatt terrorrisiko i Vesten og kaos i Midtøsten i lange tider fremover, som det også var før Paris-aksjonene.

Tredje verdenskrig er vås. Det er ingenting som tyder på at stormakter av betydning vil gå i åpen - eller kald - konflikt med hverandre per nå.

Anonymous poster hash: 209dd...4a4
Skrevet

Kanskje? Det VET vi jo. Både Danmark, Norge og Sverige er på lista.

Anonymous poster hash: 86e62...aea

Ja, ingen som vet hva som vil framover.. Men det vil nok bli ubehglig etterhvert å følge med på nyhetene!

Skrevet

Vi vet at Putin er krigsglad og alt annet enn fredelig.

Når IS er bekjempet.. Hva gjør Putin da? Han vil garantert være en verdensleder, og han drømmer om å bli større enn den Amerikanske presidenten. IS er bare starten.. Det er Putin vi skal frykte.. Han sitter på store mengder med atomvåpen, og dessverre så styrer han nabolandet vårt. Kan tenke meg at han etterhvert vil ha klørne sine i både vår olje og Midtøsten sin. Dette er krise..!

Anonym #1

Skrevet

Følger du med i det hele tatt? Det blir gjort noe, men det ser ikke ut til å hjelpe!

Anonymous poster hash: e91b8...9a7

Skrevet

Kampen mot is er en kamp som må kjempes, står man samlet mot dem kan vi vinne. Det har ingenting med flyktninger å gjøre heller, selv om mange har ytret dette de siste dagene. Å stenge grensene gjør oss ikke sikre, vi er vesten og is vil regjere. Ved å ta imot flyktninger vil vi skape allierte, allierte vi trenger i denne kampen. Is er sterke pga frykten de sprer, ikke pga størrelse. Ved å hjelpe de uskyldige som flykter er vi med på å bygge dem opp som gode mennesker med styrke til å kjempe kampen vi alle må kjempe for å få sikkerhet.

Anonymous poster hash: 6d22e...c6f

Skrevet

Tror egentlig aldri at IS kan bekjempes. Mulig i form av navn og organisasjon, men etter dem vil det komme nye. Nostradamus spådde at den "gule rase vil ta over verden" mange tror det er kineserne, men det er muslimene. På hvilken måte er et annet spørsmål.. Men ser jo hvor lett vi bygger moskeer, tilrettelegger både med mat, skikk og bruk ( eksempelvis ingen juleavslutning på skolen fordi det er noen som ikke feirer) etc etc.. Det ville jo aldri i livet skjedd om det var vi som bosatte oss i et muslimsk land. Vegrer meg for å bruke ordet muslim som om det var et skjellsord da det slett ikke er det jeg mener. Det er ekstremistene som må til livs.

Anonymous poster hash: 3db92...f28

Skrevet

Nostradamus spådde at den "gule rase vil ta over verden" mange tror det er kineserne, men det er muslimene.

Ja vel, og hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 655bd...314

Skrevet

Fullstendig faktafeil som alltid. Men mot dumskap taler selv keiseren forgjeves.

Skrevet

Mange tusen uskyldige liv har alt gått tapt.

Anonymous poster hash: 7c2ec...802

Skrevet

Kineserne er i ferd med og ta over verden, bare så du vet det. De er langt forut for sin tid og har lenge kjøpt opp dyrkamark i afrika, og har også eierinteresser i Norge, og de har kjøpt opp både industriproduksjon og ikke minst primærnøringer i hele verden... Så dette kan nok faktisk være noe som stemmer....Altså, det at "de gule kommer til og ta over verden"

Ellers så er det viktig at ekstremisme bekjempes. Noe så "banalt" som ekstreme veganere har jo tatt livet av egne barn da deres kompetanse innenfor den livsstilen har vært for dårlig.... men evne til og innse at barna er døende har vært ikke- eksisterende pga deres ekstreme holdninger... Bare for og sette ting på spissen.

Og begynne og si vi må stoppe innvandrerstrømmen fordi det KAN være en terrorist eller ti blant 10 000, blir for meg HELT feil, og en måte og produsere flere terrorister.... Når man som barn mister mamma, pappa, søsken,- alle man kjenner i krig som skyldes terrorister, og resten av de man føler for i flukten FRA terroristene, så blir man nektet hjelp, fordi folk sier man ER en av de som har tatt livet av familien sin...... Hva skjer med dette mennesket når det vokser opp???? At noe må gjøres for kunne sile ut elementer er viktig, men og slutte og hjelpe VIL gjøre vodnt verre...Og det er det minste av to "onder".....

Vi er en del av verden, verden ER i krig, i krig mot ekstremister.  Islam er ikke årsak til krigen, det er noe krigshisserne bruker for og få med seg folk, det er et middel. Det er torturister, psykopater, seksuelt forstyrrede elementer som står bak. Den letteste måten og få folk med seg på er og bruke religion. Menneskeheten har gang på gang vist at mange av oss foretrekker og leve med at noen bestemmer HVA vi skal gjøre, hva vi skale mene og hva som er rett og galt.. Så slipper man moralske og etiske dilemmaer og kan ALLTID finne svar på hva man må gjøre...Om noe strider mot det man FØLER er greit, så velger man og følge "ordre",- for det står skrevet og det blir sagt,- så slipper man ansvar for alle handlinger man måtte gjøre.....

Jeg tror mange blir med ekstremister fordi det er så enkelt...Og man slipper og ta ansvar for noen verdens ting. Man blir et barn i en familie igjen, og de voksen sier hva som er rett og galt, og belønner og straffer ut fra dette..... Og man kan bare leve, tenke på seg selv og ikke bry seg om resten av verden, bare gjør det som blir sagt og ellers er livet helt greit og leve, så lenge man får lov....Og også da er det helt greit og "adlyde";- fordi det er rikitg..Man slipper og ta avgjørelser selv...Se alle dommedagssekter og andre kulter man har rundt omkring der folk voldtar egen barn, hopper i døden og gjør alt mulig "utenkelig" helt frivillig..... At noen velger og prøve og ta over verden er i så måte ikke utenkelig, og som i alle sekter er det en "åndelig" overbevisning som blir brukt for og få folk med seg.

Anonymous poster hash: 46434...597
Skrevet

Tror egentlig aldri at IS kan bekjempes. Mulig i form av navn og organisasjon, men etter dem vil det komme nye. Nostradamus spådde at den "gule rase vil ta over verden" mange tror det er kineserne, men det er muslimene. På hvilken måte er et annet spørsmål.. Men ser jo hvor lett vi bygger moskeer, tilrettelegger både med mat, skikk og bruk ( eksempelvis ingen juleavslutning på skolen fordi det er noen som ikke feirer) etc etc.. Det ville jo aldri i livet skjedd om det var vi som bosatte oss i et muslimsk land. Vegrer meg for å bruke ordet muslim som om det var et skjellsord da det slett ikke er det jeg mener. Det er ekstremistene som må til livs.

Anonymous poster hash: 3db92...f28

Ja hvis Nostradamus sa det så...😓

Skrevet

Kineserne er i ferd med og ta over verden, bare så du vet det. De er langt forut for sin tid og har lenge kjøpt opp dyrkamark i afrika, og har også eierinteresser i Norge, og de har kjøpt opp både industriproduksjon og ikke minst primærnøringer i hele verden... Så dette kan nok faktisk være noe som stemmer....Altså, det at "de gule kommer til og ta over verden"

Ellers så er det viktig at ekstremisme bekjempes. Noe så "banalt" som ekstreme veganere har jo tatt livet av egne barn da deres kompetanse innenfor den livsstilen har vært for dårlig.... men evne til og innse at barna er døende har vært ikke- eksisterende pga deres ekstreme holdninger... Bare for og sette ting på spissen.

Og begynne og si vi må stoppe innvandrerstrømmen fordi det KAN være en terrorist eller ti blant 10 000, blir for meg HELT feil, og en måte og produsere flere terrorister.... Når man som barn mister mamma, pappa, søsken,- alle man kjenner i krig som skyldes terrorister, og resten av de man føler for i flukten FRA terroristene, så blir man nektet hjelp, fordi folk sier man ER en av de som har tatt livet av familien sin...... Hva skjer med dette mennesket når det vokser opp???? At noe må gjøres for kunne sile ut elementer er viktig, men og slutte og hjelpe VIL gjøre vodnt verre...Og det er det minste av to "onder".....

Vi er en del av verden, verden ER i krig, i krig mot ekstremister.  Islam er ikke årsak til krigen, det er noe krigshisserne bruker for og få med seg folk, det er et middel. Det er torturister, psykopater, seksuelt forstyrrede elementer som står bak. Den letteste måten og få folk med seg på er og bruke religion. Menneskeheten har gang på gang vist at mange av oss foretrekker og leve med at noen bestemmer HVA vi skal gjøre, hva vi skale mene og hva som er rett og galt.. Så slipper man moralske og etiske dilemmaer og kan ALLTID finne svar på hva man må gjøre...Om noe strider mot det man FØLER er greit, så velger man og følge "ordre",- for det står skrevet og det blir sagt,- så slipper man ansvar for alle handlinger man måtte gjøre.....

Jeg tror mange blir med ekstremister fordi det er så enkelt...Og man slipper og ta ansvar for noen verdens ting. Man blir et barn i en familie igjen, og de voksen sier hva som er rett og galt, og belønner og straffer ut fra dette..... Og man kan bare leve, tenke på seg selv og ikke bry seg om resten av verden, bare gjør det som blir sagt og ellers er livet helt greit og leve, så lenge man får lov....Og også da er det helt greit og "adlyde";- fordi det er rikitg..Man slipper og ta avgjørelser selv...Se alle dommedagssekter og andre kulter man har rundt omkring der folk voldtar egen barn, hopper i døden og gjør alt mulig "utenkelig" helt frivillig..... At noen velger og prøve og ta over verden er i så måte ikke utenkelig, og som i alle sekter er det en "åndelig" overbevisning som blir brukt for og få folk med seg.

Anonymous poster hash: 46434...597

Helt enig i dette, men vil påpeke at denne "åndeligheten" kun handler om dogmer og blind tro på religiøse ledere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...