Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 .. Anonymous poster hash: c2233...ba9
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Dyrt Anonymous poster hash: 8c748...9f8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Om du har pengene til det så.... Anonymous poster hash: f30e0...144
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Hadde aldri betalt 400 kr for en bukse I ste 98. Anonymous poster hash: 9156d...879
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Ehh hvilken bukse da ??litt dyrt, men vil man ha en merkebukse så er det jo ok. Anonymous poster hash: 75add...554
pifi med tre nurk Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Veldig dyrt! Hva slags butikk?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Inne på guttelus.no. Merke Memini. Veldig fin bukse i anledning jul,nyttår, selskap o.l. Har råd til den,men synes kanskje den er i dyreste laget. Greit å høre andres meninger Hi Anonymous poster hash: c2233...ba9
Firekids Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Hadde jeg glatt kjøpt hvis jeg likte den. Me mini er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Dyrt! Ville aldri brukt så mye penger på bukse til ungene. Med mindre det er tur- eller utebukse. Anonymous poster hash: 066a4...b8f
Von Hertelhofen Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Ja hvis knappene er lagt av gull så.
februarprins2013 Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 hadde ikke brydd meg så mye om pris hvis jeg hadde likt den
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Egentlig er det en helt ok pris, men det er mulig å få veldig mange gode bukser til langt under halve prisen. Jeg ville derfor ikke betalt det om det ikke var en veldig spessiell grunn til at den var såpass dyr. Jeg ville i hvertfall forventet at produksjonen var gjort på en etisk og miljøvennlig måte og at dette var godt dokumentert. Anonymous poster hash: d3b6b...d1b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #14 Skrevet 16. november 2015 Hvis dette er enkelte plagg som skal benyttes til spesielle anledninger synes jeg det er ok. Jeg ser sjelden på pris når det er noe vi MÅ ha. Anonymous poster hash: f84ed...b84
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 Jeg kjenner ikke merket noe særlig, men dersom kvaliteten tilsier at buksa kan koste 400kr ser jeg ikke noe galt i det. Har tidligere kjøpt finbukser til 100-200 kr og det er hull på knærne etter 3-4 selskap.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #16 Skrevet 16. november 2015 Memini er norsk design og kjempefin kvalitet. Jeg har hatt mye av dette merket selv. Jeg kjøper endel litt dyrere klær av norske og danske merkevarer og det holder seg utrolig bra. Selges ofte til en god pris brukt etterpå. jeg er sikker på at om du legger den ut for salg på en kjøp salg side på facebook før jul til neste år når den er for liten så får du nok 150-200 igjen for den. Kjøp det du liker med god samvittighet hvis du har råd:) Anonymous poster hash: d774b...c6f
TPK Skrevet 16. november 2015 #17 Skrevet 16. november 2015 Nei,jeg synes det var dyrt. Den passer vel stort sett bare denne jula, er sikkert for liten til 17.mai.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #18 Skrevet 16. november 2015 Memini er norsk design og kjempefin kvalitet. Jeg har hatt mye av dette merket selv. Jeg kjøper endel litt dyrere klær av norske og danske merkevarer og det holder seg utrolig bra. Selges ofte til en god pris brukt etterpå. jeg er sikker på at om du legger den ut for salg på en kjøp salg side på facebook før jul til neste år når den er for liten så får du nok 150-200 igjen for den. Kjøp det du liker med god samvittighet hvis du har råd:) Anonymous poster hash: d774b...c6f "Norsk design" betyr ikke at produksjonen har skjedd i Norge eller at syerene får anstendig betalt for eksempel. Det betyr bare at et firma er norskregistrert eller at en eller annen på eiersiden er norsk. Anonymous poster hash: d3b6b...d1b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #19 Skrevet 16. november 2015 Syns det er ok pris, og hadde nok kjøpt den om jeg likte den veldig godt. Jeg har kjøpt en del Memini klær. Dyrt, men sååå fint! Anonymous poster hash: d2e0e...8c0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #20 Skrevet 16. november 2015 Nå har min datter på tre veldig få bukser som koster under 400 kr, så for meg er 400 kr billig for en bukse og den hadde jeg kjøpt uten å blunke. Anonymous poster hash: 73167...bb0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #21 Skrevet 16. november 2015 Ja, jeg kjøper mye klær fra Memini. Elsker klærne 😍 Anonymous poster hash: 94265...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå