Gå til innhold

400kr ok pris for bukse i str 98?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..

 

Anonymous poster hash: c2233...ba9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrt

 

Anonymous poster hash: 8c748...9f8

Skrevet

Om du har pengene til det så....



Anonymous poster hash: f30e0...144
Skrevet

Hadde aldri betalt 400 kr for en bukse I ste 98.

 

Anonymous poster hash: 9156d...879

Skrevet

Ehh hvilken bukse da ??litt dyrt, men vil man ha en merkebukse så er det jo ok.

 

Anonymous poster hash: 75add...554

Skrevet

Veldig dyrt! Hva slags butikk?

Skrevet

Inne på guttelus.no. Merke Memini. Veldig fin bukse i anledning jul,nyttår, selskap o.l. Har råd til den,men synes kanskje den er i dyreste laget.

 

Greit å høre andres meninger :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c2233...ba9

Skrevet

Hadde jeg glatt kjøpt hvis jeg likte den. Me mini er nydelig.

Skrevet

Dyrt! Ville aldri brukt så mye penger på bukse til ungene. Med mindre det er tur- eller utebukse.

 

Anonymous poster hash: 066a4...b8f

Skrevet

Ja hvis knappene er lagt av gull så.

Skrevet

hadde ikke brydd meg så mye om pris hvis jeg hadde likt den

Skrevet

Egentlig er det en helt ok pris, men det er mulig å få veldig mange gode bukser til langt under halve prisen. Jeg ville derfor ikke betalt det om det ikke var en veldig spessiell grunn til at den var såpass dyr. Jeg ville i hvertfall forventet at produksjonen var gjort på en etisk og miljøvennlig måte og at dette var godt dokumentert.



Anonymous poster hash: d3b6b...d1b
Skrevet

Hvis dette er enkelte plagg som skal benyttes til spesielle anledninger synes jeg det er ok.

Jeg ser sjelden på pris når det er noe vi MÅ ha.

 

Anonymous poster hash: f84ed...b84

Skrevet

Jeg kjenner ikke merket noe særlig, men dersom kvaliteten tilsier at buksa kan koste 400kr ser jeg ikke noe galt i det.

Har tidligere kjøpt finbukser til 100-200 kr og det er hull på knærne etter 3-4 selskap.

Skrevet

Memini er norsk design og kjempefin kvalitet. Jeg har hatt mye av dette merket selv.

Jeg kjøper endel litt dyrere klær av norske og danske merkevarer og det holder seg utrolig bra. Selges ofte til en god pris brukt etterpå. jeg er sikker på at om du legger den ut for salg på en kjøp salg side på facebook før jul til neste år når den er for liten så får du nok 150-200 igjen for den. 

 

Kjøp det du liker med god samvittighet hvis du har råd:) 



Anonymous poster hash: d774b...c6f
Skrevet

Nei,jeg synes det var dyrt. Den passer vel stort sett bare denne jula, er sikkert for liten til 17.mai.

Skrevet

 

Memini er norsk design og kjempefin kvalitet. Jeg har hatt mye av dette merket selv.

Jeg kjøper endel litt dyrere klær av norske og danske merkevarer og det holder seg utrolig bra. Selges ofte til en god pris brukt etterpå. jeg er sikker på at om du legger den ut for salg på en kjøp salg side på facebook før jul til neste år når den er for liten så får du nok 150-200 igjen for den. 

 

Kjøp det du liker med god samvittighet hvis du har råd:) 

 

Anonymous poster hash: d774b...c6f

 

"Norsk design" betyr ikke at produksjonen har skjedd i Norge eller at syerene får anstendig betalt for eksempel. Det betyr bare at et firma er norskregistrert eller at en eller annen på eiersiden er norsk.

 

Anonymous poster hash: d3b6b...d1b

Skrevet

Syns det er ok pris, og hadde nok kjøpt den om jeg likte den veldig godt. Jeg har kjøpt en del Memini klær. Dyrt, men sååå fint!

 

Anonymous poster hash: d2e0e...8c0

Skrevet

Nå har min datter på tre veldig få bukser som koster under 400 kr, så for meg er 400 kr billig for en bukse og den hadde jeg kjøpt uten å blunke.



Anonymous poster hash: 73167...bb0
Skrevet

Ja, jeg kjøper mye klær fra Memini. Elsker klærne 😍

 

Anonymous poster hash: 94265...eb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...