Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Den som er rød eller den som er mer brun? Anonymous poster hash: bc8b4...065
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Julebrud skal være rød! Grans er min favoritt. Anonymous poster hash: cd9c2...c07
Gjest Sommerfuggel Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Aass! Den gamle typen Den er rød, forresten..
Superdolly Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Brun, Hamar Lillehammer sin er best.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Hamar/lillehammer. Brun! Anonymous poster hash: 4f7ec...eda
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Brun, Hamar beste med desember. Kan ikke drikke julebrus før da! Anonymous poster hash: 93d8d...9ad
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Brun! Dahls er best! ❤️ Anonymous poster hash: 255bc...e82
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Hansa, rød Anonymous poster hash: 09c4c...83c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Jeg er sikkert den eneste i verden som ikke liker julebrus. Synes det smaker søtt kliss, og kvalmende. Pepsi Max liker jeg da Anonymous poster hash: a2578...14d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Tusen takk dere! Prøver de dere kom med, så ser jeg hvilken faller i smak Men er de glassflaske best eller vanlig flaske? Hi Anonymous poster hash: bc8b4...065
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Tusen takk dere! Prøver de dere kom med, så ser jeg hvilken faller i smak Men er de glassflaske best eller vanlig flaske? Hi Anonymous poster hash: bc8b4...065 Glassflaske, det er halve poenget. Selv om de store plastflaskene er mye billigere. Anonymous poster hash: cd9c2...c07
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 Tusen takk dere! Prøver de dere kom med, så ser jeg hvilken faller i smak :)Men er de glassflaske best eller vanlig flaske?HiAnonymous poster hash: bc8b4...065 Glassflaske, det er halve poenget. Selv om de store plastflaskene er mye billigere. Anonymous poster hash: cd9c2...c07 Hah! Visste nesten det..sier seg selv at de er best Hi Anonymous poster hash: bc8b4...065
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #19 Skrevet 15. november 2015 Brun, Hamar på glass ❤️ Anonymous poster hash: f8dfc...9a7
Rosepus™ Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 Brun! Dahls såklart, på glassflaske Rød julebrus er jo bare eventyrbrus, som er i hyllene hele året
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #21 Skrevet 15. november 2015 Hamar julebrus! Anonymous poster hash: aba3d...8f5
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #22 Skrevet 15. november 2015 Rød på glassflaske! Aas eller grans! Anonymous poster hash: e5881...281
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #23 Skrevet 15. november 2015 Trio sin, orange. Blir ikke jul uten den. Anonymous poster hash: 5714d...eb9
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #25 Skrevet 15. november 2015 Grans eller Lærum. Klarer ikke å velge én av dem, så jeg kjøper alltid likt antall inn sånn at jeg vet at vi drikker like mye av hver Begge er røde. Såklart skal julebrus være rød! Og til dere som tror det smaker Eventyrbrus så gjør det ikke det, altså! Hva har fargen brun med julen å gjøre?! Eller oransj?! Makes no sense! Anonymous poster hash: d6958...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå