Gå til innhold

Hvilken julebrus synes du er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som er rød eller den som er mer brun?

 

Anonymous poster hash: bc8b4...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julebrud skal være rød!

Grans er min favoritt. :)



Anonymous poster hash: cd9c2...c07
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Aass! Den gamle typen ;)

Den er rød, forresten..

Skrevet

Hamar/lillehammer. Brun!



Anonymous poster hash: 4f7ec...eda
Skrevet

Brun, Hamar :D beste med desember. Kan ikke drikke julebrus før da!

 

Anonymous poster hash: 93d8d...9ad

Skrevet

Brun! Dahls er best! ❤️

 

Anonymous poster hash: 255bc...e82

Skrevet

Hansa, rød

 

Anonymous poster hash: 09c4c...83c

Skrevet

Jeg er sikkert den eneste i verden som ikke liker julebrus.

 

Synes det smaker søtt kliss, og kvalmende.

 

Pepsi Max liker jeg da

 

Anonymous poster hash: a2578...14d

Skrevet

Tusen takk dere! Prøver de dere kom med, så ser jeg hvilken faller i smak :)

 

Men er de glassflaske best eller vanlig flaske?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bc8b4...065

Skrevet

Tusen takk dere! Prøver de dere kom med, så ser jeg hvilken faller i smak :)

 

Men er de glassflaske best eller vanlig flaske?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bc8b4...065

 

Glassflaske, det er halve poenget. Selv om de store plastflaskene er mye billigere. :P

 

Anonymous poster hash: cd9c2...c07

Skrevet

 

Tusen takk dere! Prøver de dere kom med, så ser jeg hvilken faller i smak :)Men er de glassflaske best eller vanlig flaske?HiAnonymous poster hash: bc8b4...065

 Glassflaske, det er halve poenget. Selv om de store plastflaskene er mye billigere. :PAnonymous poster hash: cd9c2...c07

Hah! Visste nesten det..sier seg selv at de er best :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bc8b4...065

Skrevet

Brun, Hamar på glass ❤️

 

Anonymous poster hash: f8dfc...9a7

Skrevet

Brun! Dahls såklart, på glassflaske :)

 

Rød julebrus er jo bare eventyrbrus, som er i hyllene hele året :)

Skrevet

Hamar julebrus!

 

Anonymous poster hash: aba3d...8f5

Skrevet

Rød på glassflaske! Aas eller grans!

 

Anonymous poster hash: e5881...281

Skrevet

Trio sin, orange. Blir ikke jul uten den.

 

Anonymous poster hash: 5714d...eb9

Skrevet

Grans eller Lærum. Klarer ikke å velge én av dem, så jeg kjøper alltid likt antall inn sånn at jeg vet at vi drikker like mye av hver :P 

Begge er røde. Såklart skal julebrus være rød! Og til dere som tror det smaker Eventyrbrus så gjør det ikke det, altså! Hva har fargen brun med julen å gjøre?! Eller oransj?! Makes no sense! 



Anonymous poster hash: d6958...09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...