Gå til innhold

Hva tenker du om meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg forteller at jeg har kjøpt drommevogna FØR jeg er blitt gravid. .?

 

Anonymous poster hash: c0a42...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du er opptatt av utstyr, synes en vogn var veldig fin og passer deg perfekt og at du ønsker deg barn veldig veldig mye, snart :)

Lykke til med ruginga :)

Skrevet

At fallhøyden blir veldig stor om du aldri får oppleve å bli mamma.

Skrevet

At jeg håper drømmen din går i oppfyllelse. Hadde aldri turt det selv, i fare for å "jingse" det.. Har samme følelse ovenfor babyshower, syns det er en uting!

 

Anonymous poster hash: 9c162...26a

Skrevet

Håper du har mann og babyplaner? Hvis ikke så tenker jeg på disse reborn dokkedamene.

 

Anonymous poster hash: 4f337...f6b

Skrevet

Jeg finnes ikke overtroisk så jeg tror ikke at å kjøpe vogn hverken øker eller minsker sjansene for å få barn.

 

MEN husk på at nye modeller av vognene lanseres minst én gang i året. Om du venter kommer det kanskje en oppdatert versjon av vogna du vil ha, eller kanskje det kommer en helt ny vogn du liker enda bedre. Og hvis ikke går nok prisen på vogna ned uansett.

 

Anonymous poster hash: 09461...957

Skrevet

Mannen er i boks

Vogna i boks

Så nå må babyen komme 💟💜

Vi har uansett råd til vogn nr 2

 

Hi - Artig å høre hva dere tenker

 

Anonymous poster hash: c0a42...d59

Skrevet

Hadde jeg aldri gjort. Har mistet i svangerskapet og ville ikke hatt vogna som var ment for et barn som døde til nestemann.



Anonymous poster hash: cf8fa...74e
Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg at du er litt sprø...

 

Anonymous poster hash: f0dee...3b6

Skrevet

Tenker du er litt rar. Tenker mannen din føler på presset, og at du er en som ikke snakker om annet enn å få barn.

 

Anonymous poster hash: b3f39...fbe

Skrevet

Tenker ikke noe, annet enn at du risikerer å ikke få brukt vogna dersom du ikke blir gravid. Gidder ikke å tenke så veldig mye om andre mennskers valg så lenge de er hatmøse og ubetydelige.



Anonymous poster hash: 855f3...39f
Skrevet

At du gleder deg veldig til å bli mor!!

 

Anonymous poster hash: 8d591...976

Skrevet

En bekjent av meg har et ferdiginnredet barnerom, uten at hun er gravid. Vi er alle veldig redd for at hun skal bli skuffet.

 

Man er aldri garantert å bli gravid. Å ha vogna stående som en evig påminner på manglende graviditet høres fælt ut. Å ha en vogn og oppleve spontanabort enda verre!

 

Så tja.. jeg tenker vel mest at du tar unødig stor risiko. Er vel neppe slik at vogna blir utilgjengelig senere

Skrevet

Mannen som var mest giret på vogna.

 

Vi tåler noen motbakker altså..

Så til slutt håper vi at vi får bruk for den. Hvis ikke gir vi den til veldedighet 💕💙

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c0a42...d59

Skrevet

Jeg tenker at det var tidlig å kjøpe vogn gitt. Men dere får forhåpentligvis bruk for den om ikke alt for lenge uansett :)

 

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: ad3f2...f46

Skrevet

Mannen som var mest giret på vogna.

 

Vi tåler noen motbakker altså..

Så til slutt håper vi at vi får bruk for den. Hvis ikke gir vi den til veldedighet 💕💙

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c0a42...d59

Når du aldri får barn, så er det ikke bare- bare å gi vognen til veldedighet.

 

 

Anonymous poster hash: 816aa...ab4

Skrevet

 

Mannen som var mest giret på vogna.

 

Vi tåler noen motbakker altså..

Så til slutt håper vi at vi får bruk for den. Hvis ikke gir vi den til veldedighet 💕💙

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c0a42...d59

Når du aldri får barn, så er det ikke bare- bare å gi vognen til veldedighet.

 

 

Anonymous poster hash: 816aa...ab4

Joda.

Vi har 3 barn fra før 😃

 

Anonymous poster hash: c0a42...d59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...