Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Mannen fikk ikke gave av søsteren da han ble 30. Hun har penger så er ikke det. Jeg fikk en liten ting da jeg fylte så jeg gav gave til henne og samboeren hennes sammen siden de fyller så tett og de fikk noe til det nye huset jeg visste de trengte. Sa ikke takk engang. Nå nærmer det seg mannen sin bursdag igjen og om han ikke får noe så er det slutt på å gi gaver. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: fe281...784
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Jeg gir til familie, uansett om jeg får noe tilbake eller ikke. Gleden er jo å gi, ikke holde regnskap? Anonymous poster hash: 82291...357
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Joda, men når de aldri gir. Bare en gsng innimellom, og ikke takker heller. Da er gleden borte for meg. Anonymous poster hash: fe281...784
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Jeg kjøper ikke bursdagsgave til broren min siden han tidlig kuttet ut å kjøpe til meg, men han får til runde dager uansett. Anonymous poster hash: 1ad84...373
sug lut Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Det er hyggelig å gi. Bryr meg katten om de gir tilbake.
Yellow Brick Road Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Jeg gir til dem jeg har lyst til å gi til og en og annen som jeg føler at jeg "må" gi til, uavhengig av om jeg får noe tilbake igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Jeg har ikne god råd men har gitt til enkelte hvert år (de har ikke mindre enn meg). Får aldri særlig takk enda jeg har lagt masse tid og energi pluss penger jeg egentlig kunne brukt på andre fornuftige ting). Det er tanken som teller og hadde jeg fått ordebtlig takk eller en hjemmelaga såpe tilbake hadde jeg vært glad. Men når de gir beng så slutter jeg å kjøpe. Anonymous poster hash: 30425...6a0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Hos oss har vi en avtale om at vi kun gir til barna, forutenom runde tall. Vi voksne kjøper stort sett det vi trenger når vi trenger det, så bursdagsgavene føltes etterhvert kun som bytting av penger og vi bestemte oss for å kun gi til barna. Har dere barn de gir til? Kanskje de tenker likt som min søskenflokk...? Anonymous poster hash: 95d86...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå