Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Sønnen min er i førskolegruppen i barnehagen nå og skal ha Bursdagsbesøk etter jul. Har begynt å tenke på hvem vi skal invitere. Er det greit å bare invitere førskolebarna 9 stk? På avdelingen er de 16 barn. Problemet er at han leker med noen som er året under. De er 3 stk. Bør vi invitere de og? Eller er det greit å bare invitere de som er like gamle? Anonymous poster hash: 9d528...de6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Inviter de i forskolegruppen. Anonymous poster hash: a9cee...058
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Enten hele førskolegruppa, eller ha guttebursdag og invitere alle guttene på avdelingen Anonymous poster hash: 33d8e...b14
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Vi var nyleg i akkurat same situasjon, og valde å invitere dei året under og. Dette fordi eldste var i ei gruppe med berre tre barn, og fekk svært sjelden bursdagsinvitasjon, medan dei på andre trinn stadig var i bursdagar. Dei tre i gruppa under har og invitert min i sine bursdagar. Du kan og ha rein gutebursdag med barn frå dei to årstrinna. Anonymous poster hash: 26aa1...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå