Gå til innhold

Bursdagsbesøk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er i førskolegruppen i barnehagen nå og skal ha Bursdagsbesøk etter jul. Har begynt å tenke på hvem vi skal invitere. Er det greit å bare invitere førskolebarna 9 stk? På avdelingen er de 16 barn. Problemet er at han leker med noen som er året under. De er 3 stk. Bør vi invitere de og? Eller er det greit å bare invitere de som er like gamle?

 

Anonymous poster hash: 9d528...de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviter de i forskolegruppen.

 

Anonymous poster hash: a9cee...058

Skrevet

Enten hele førskolegruppa, eller ha guttebursdag og invitere alle guttene på avdelingen

 

Anonymous poster hash: 33d8e...b14

Skrevet

Vi var nyleg i akkurat same situasjon, og valde å invitere dei året under og.  Dette fordi eldste var i ei gruppe med berre tre barn, og fekk svært sjelden bursdagsinvitasjon, medan dei på andre trinn stadig var i bursdagar.  Dei tre i gruppa under har og invitert min i sine bursdagar.  Du kan og ha rein gutebursdag med barn frå dei to årstrinna.



Anonymous poster hash: 26aa1...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...