Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Hvorfor har de ikke grenser? Kan de da selv velge etiske Og menneskelige hensyn de velger å følge og hvilke de gir blaffen i? Og hvem er det som bestemmer at de får lov å jobbe slik? Greit nok de stort sett er i krigsherjede områder, der folk kanskje tar den hjelpen de få. Men det får da være grenser..!??? Anonymous poster hash: d5531...d24
Gjest Muji81 Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Hehe....Disse grenseløse legene altså. En av dem stakk en spatula i vaginaen min! Hallo liksom, jeg følte ikke at vi var så godt kjent!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 ? Var dette bare tulle innlegg? Anonymous poster hash: 8b065...3b9
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Det er jo fryktelig at det eksisterer en slik organisasjon. Hva hvis de amputere uten bedøvelse? Eller opererer uten sterile redskaper? Avviser pleietrengende pasienter fordi de heller vil se favorittaåpeoperaen sin!? Eller som hun over her beskriver. Snakk om å ta seg friheter!??? Huff..tør ikke å tenke på konsekvensene. Anonymous poster hash: d5531...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå