Gå til innhold

Fikk dere endret mens etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg fødte for 1,5 år siden har mensen blitt veldig kraftig og smertefull. Har alltid hatt en lett mens og bare blødd litt i 4-5 dager. Nå varer den i 7 dager med kraftig blødning i 5 dager.

Anonymous poster hash: f2d74...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har endometriose? Det blir ofte forverret etter fødsel. Hvordan er det med smerter? Pms-plager?

Få tatt en sjekk hos gynekolog.

Anonymous poster hash: b674c...0be

Skrevet

Det er veldig vondt de to første dagene. Pms har jeg aldri slitt med.

Endometriose, da burde jeg kanskje slitt med å bli gravid?

Jeg blir omtrent gravid av at mannen sover naken. 😏

Anonymous poster hash: f2d74...c5e

Skrevet

Ja, jeg har fått voldsomt kraftige blødninger etter fødslene, hvis jeg ikke går på p-piller. Ikke særlig smerter da, men de første dagene må jeg skifte tampong hver 1-2 time. Men jeg synes det reguleres bra med Synfase p-piller. Har vært slitsomt det siste året mens vi har prøvd å bli gravid da...

Anonymous poster hash: a5052...028

Skrevet

Ja akkurat det samme her, 2 år siden fødsel.

Jeg går på p-piller men det hjelper ikke.

Den første dagen av menstruasjonen gjør det så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Greier ikke sove heller pga smertene. Var IKKE slik før!

Anonymous poster hash: b3a0a...9ae

Skrevet

Jeg hadde vond, langvarig og tung mens før graviditet og fødsel, ble enda verre etterpå. Nå er det fem år siden jeg fødte og jeg blør igjennom bind og ob på under 20 min, har mensen i 13 dager selv om jeg går på p-piller. Skal utredes snart, da :)

Snakket med legen om problemet? Det finnes heldigvis hjelp man kan få, og som hjelper de aller fleste. Jeg har bare vært maks uheldig tror jeg :P

Anonymous poster hash: aba0b...4ea

Skrevet

Her var det omvendt. Har alltid slitt med kraftig og langvarig mens (7 dager stort sett). Den har også vært uregelmessig, til og med mens jeg gikk på p-piller.

Etter første fødsel ble det regelmessig, mye mindre og varte 5-6 dager (etter at jeg sluttet med p-piller igjen, de førte til konstante småblødninger).

Nå er nr 2 blitt 5 mnd og jeg har ikke fått mensen igjen, så jeg vet ikke hvordan det er nå.

Anonymous poster hash: d8cca...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...