Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Og har rast ned 10 kg uten å løfte en finger (eller rumpa) Merker jo at matlysten ikke er som når jeg ammet. Normalt eller er jeg syk?? Anonymous poster hash: 68cdf...b06
TPK Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Ganske normalt. Med mindre du ønsker å gå ned i vekt, må du passe på å øke matinntaket. Og gjerne bygge litt muskler. Legg inn en del kaloririke matvarer, som er sunne. F.eks avocado, nøtter og frø.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Ganske normalt. Med mindre du ønsker å gå ned i vekt, må du passe på å øke matinntaket. Og gjerne bygge litt muskler. Legg inn en del kaloririke matvarer, som er sunne. F.eks avocado, nøtter og frø. Ikke noe problem å gå ned. Gikk opp 7 kg etter fødsel. 😳 Så for meg et blodslit å gå ned og så går det liksom bare av seg selv. Merkelig men gledelig. Anonymous poster hash: 68cdf...b06
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Det var akkurat likt her, følte meg litt småfeit når jeg amma men jeg spiste jo som en hest også 😜 Et par måneder etter ammeslutt var jeg mitt samme gamle slanke jeg 😉 Anonymous poster hash: 3f8b3...d05
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Samme her, kiloen hang på helt til amminga va over, selv med mange gåturer var jeg smålubben til siste melkedråpe😂men så slapp kiloene av seg selv, desverre i boobsan også- ble bare skinnfiller igjen😁 Anonymous poster hash: 94ad2...621
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Samme her, kiloen hang på helt til amminga va over, selv med mange gåturer var jeg smålubben til siste melkedråpe😂men så slapp kiloene av seg selv, desverre i boobsan også- ble bare skinnfiller igjen😁 Anonymous poster hash: 94ad2...621 Puppene mine er ikke skinnfiller helt nederst, der er de fyldige og fine. 🙊 Så trist de har blitt så lange bare.... Anonymous poster hash: 68cdf...b06
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Dere som gikk ned etter ammeslutt: hvor lenge ammet dere? Lurer på om det er håp for meg (har aldri gått ned ett gram under amming -ikke etter heller med førstemann) Anonymous poster hash: 1b47c...680
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Dere som gikk ned etter ammeslutt: hvor lenge ammet dere? Lurer på om det er håp for meg (har aldri gått ned ett gram under amming -ikke etter heller med førstemann) Anonymous poster hash: 1b47c...680 Jeg ammet i 11 måneder, da nektet hun selv å ta puppen. HI Anonymous poster hash: 68cdf...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå