Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Jeg dør lit av tanken! VET det er tull, men får noia av tanken på at jeg er så gammel!!! For 40 ER gammalt, samme hva de over 40 sier. Livet er selvsagt ikke over, og bla-bla-bla. Men det er på hell. Kroppen forfaller. Raskt! Hodet blir trægere. Mulighetene blir færre (iallfall etterhvert) og helseplagene/sykdommene blir flere.. SUKK!sier jeg bare!! Men hva kan jeg GLEDE meg til egentlig!?? Føler igrunnen kroppen min har smelta litt. Joda, jeg ser bra ut og trener og alt det der. Men den ER mer kvapsete og hengete, enkelt og greit! Og ungene... eldstemann er snart på videregående, og minner meg ytterligere om egen alder. Snart flytter de ut og mannen og meg er VIRKELIG gamlinger! Vi er vel pensjonister som er på golfferie på Malaga før vi vet ordet av det.. :-P Anonymous poster hash: cf373...722
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Bare litt 40-årskrise. Det går over Anonymous poster hash: 47bd3...eb7
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Mye av de samme tankene her, men itilegg litt småhysterisk fordi jeg ikke er ferdig med barn. Prøver og prøver men får det ikke til. Så vi har begynnt med prøverør. Jeg vil ha baby og småbarn igjen. Håper at jeg er gravid på min 40 årsdag. Det med kvapsete kropp, jepp.... 😩😩😩 Anonymous poster hash: 1a6cb...c6a
TinaK 1990 Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Du er hvertfall særdeles umoden snart-40-åring
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Jeg dør lit av tanken! VET det er tull, men får noia av tanken på at jeg er så gammel!!! For 40 ER gammalt, samme hva de over 40 sier. Livet er selvsagt ikke over, og bla-bla-bla. Men det er på hell. Kroppen forfaller. Raskt! Hodet blir trægere. Mulighetene blir færre (iallfall etterhvert) og helseplagene/sykdommene blir flere.. SUKK!sier jeg bare!! Men hva kan jeg GLEDE meg til egentlig!?? Føler igrunnen kroppen min har smelta litt. Joda, jeg ser bra ut og trener og alt det der. Men den ER mer kvapsete og hengete, enkelt og greit! Og ungene... eldstemann er snart på videregående, og minner meg ytterligere om egen alder. Snart flytter de ut og mannen og meg er VIRKELIG gamlinger! Vi er vel pensjonister som er på golfferie på Malaga før vi vet ordet av det.. :-P Anonymous poster hash: cf373...722 Skjerp deg!!! Anonymous poster hash: 19e78...1c0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Alvorlig utslag av 40-årskrise! Det går over. Jeg er godt over 40 og har et bedre liv enn noengang. Ikke er jeg gammel heller. Anonymous poster hash: fd130...f68
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Umoden? Fordi jeg syns det er kjipt med de negative følgene av alderdom!? Når er man gammel nok til å ha lov til å mene dette da..uten å være umoden? Er 70 år gamle kvinner som syns det er fælt med bart, hofteprolaps og grevinneheng også umodne? Anonymous poster hash: cf373...722
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Godt å høre det kan gå over. Og at man blir "yngre" igjen også.. det gjør meg glad! :-D Anonymous poster hash: cf373...722
Brennheite Badeand Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Jeg tror en av fordelene med å tippe 40 er at jo eldre man blir jo mindre vekt legger man på om rumpa er stram. Trener du og spiser sunt så holder du deg fin og sunn lenge! Ulempen for de som har vært vant til å sitte på rumpa og spise drittmat og allikevel se Smashing ut er at ting ikke kommer gratis lengre. Jeg er nær samme alder selv, men ser bare fordeler i det. Spesielt i jobbsammenheng! Alder gir tyngde! Når det er sagt så er jeg også blant de som gleder meg til golfferie i Malaga som pensjonist da!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Du er hvertfall særdeles umoden snart-40-åring Hahaha, hvorfor er hun umoden? Dette var vel den rareste konklusjonen 😂 Anonymous poster hash: 9df82...ea5
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 Det blir bare verre. Er 44 år - og det føles jævlig. Har skjedd så mye kropp - og utseendemessig de siste 5 årene ! Gidder snart ikke se meg i speilet. Anonymous poster hash: dcc33...7ae
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Umoden? Fordi jeg syns det er kjipt med de negative følgene av alderdom!? Når er man gammel nok til å ha lov til å mene dette da..uten å være umoden? Er 70 år gamle kvinner som syns det er fælt med bart, hofteprolaps og grevinneheng også umodne? Anonymous poster hash: cf373...722 Alderdom? Du høres ut som du går fra 39 til 80 år. Nei, 40 + er ikke gammelt....jeg er 32.. Anonymous poster hash: 19e78...1c0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Du er hvertfall særdeles umoden snart-40-åring Hehe...du er 3 år eldre enn meg, dvs 31. Tror vi kan snakkes igjen om 9 år Dette minner meg om kin 16-år gamle venninne som ikke forstod hvorfor NOEN trengte å bruke bikini med spiler. Hennes 16-årige pupper kunne gå med all slags bikinier Tror ikke hun tenker det samme nå mer, hehe Anonymous poster hash: e37f2...20a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Jeg følte/føler det som deg, og jeg ble nettopp 30 Jeg sliter virkelig med tanken på å bli eldre. Anonymous poster hash: 37e36...6b5
TinaK 1990 Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Du er hvertfall særdeles umoden snart-40-åringHehe...du er 3 år eldre enn meg, dvs 31. Tror vi kan snakkes igjen om 9 år Dette minner meg om kin 16-år gamle venninne som ikke forstod hvorfor NOEN trengte å bruke bikini med spiler. Hennes 16-årige pupper kunne gå med all slags bikinier Tror ikke hun tenker det samme nå mer, hehe Anonymous poster hash: e37f2...20a Jeg synes ikke 40 år er gammelt...."alderdom" som hi prater om
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #16 Skrevet 15. november 2015 Hmm - jeg er 44 - jeg har alltid vært passe gammel hvert eneste år! Helsa har aldri vært bra og ble enda værre etter en ulykke for mange år siden, men det er da ingen grunn til å putte ett ben i grava! Nyt livet og vær glad for at du var en av de heldige her i verden som faktisk ble 40! (OG slik det høres ut som for meg - uten å ha hatt noe særlig sykdom i livet) Anonymous poster hash: 94203...a4a
Gjest Hercule Poirot Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 For å si det sånn, så er alternativet dårligere. Synes jeg.
Mia_73 Skrevet 15. november 2015 #18 Skrevet 15. november 2015 Jeg grudde meg innmari til 30-årsdagen, for da var man definitiv voksen og alt det der. 40-årsdagen derimot var piece of cake. Kanskje fordi jeg hadde en baby på 6 måneder og jeg var trøtt, men jeg er faktisk veldig avslappet nå hva gjelder alder. Det er bare et tall og det du gjør ut av det. Merker jo best at jeg begynner å dra på åra når jeg gir min 10-åring filmtips for en morsom film og jammen er ikke den 30 år gammel. Han likte den forresten veldig godt (skulk med stil). Så ja, denne følelsen "søren, er det sååå lenge siden..." kommer oftere nå og det "siden" er heller 20 og 30 år enn 5 år, men det nytter jo ikke å bli deprimert av det. Nyt livet eller som ungdommen sier YOLO!
magica fra tryll Skrevet 15. november 2015 #19 Skrevet 15. november 2015 Du får gjøre som oss,-få 3 barn til etter 40. Så slipper du å lure på golfferier og pensjonisttilværelse...hehe
sug lut Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 For å si det sånn, så er alternativet dårligere. Synes jeg. Som jeg skulle sagt det selv.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. november 2015 #21 Skrevet 15. november 2015 Jeg blir 40 nå og studerer fortsatt, og resultatene er bedre enn noen gang. Mulig du er blitt sløvere i toppen, men gir du toppen noe å jobbe med? Samme kan man vel si om kroppen, den må holdes ved like, og det er mer jobb en før, men hverken kondis eller styrke blir automatisk dårligere når man bikker 40. Synes alderen kler meg. Jeg er voksen. Jeg er ikke redd for andre på samme måte som da jeg var yngre. Og sexen er bedre.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #22 Skrevet 15. november 2015 Jeg dør lit av tanken! VET det er tull, men får noia av tanken på at jeg er så gammel!!! For 40 ER gammalt, samme hva de over 40 sier. Livet er selvsagt ikke over, og bla-bla-bla. Men det er på hell. Kroppen forfaller. Raskt! Hodet blir trægere. Mulighetene blir færre (iallfall etterhvert) og helseplagene/sykdommene blir flere.. SUKK!sier jeg bare!! Men hva kan jeg GLEDE meg til egentlig!?? Føler igrunnen kroppen min har smelta litt. Joda, jeg ser bra ut og trener og alt det der. Men den ER mer kvapsete og hengete, enkelt og greit! Og ungene... eldstemann er snart på videregående, og minner meg ytterligere om egen alder. Snart flytter de ut og mannen og meg er VIRKELIG gamlinger! Vi er vel pensjonister som er på golfferie på Malaga før vi vet ordet av det.. :-P Anonymous poster hash: cf373...722 Du blir aldri yngre enn du et i dag. Det hjelper deg ingenting de tankene du har. Når du blir 60 vil du gremmes over at du i det hele tatt tenkte slik da du var i de glade 40 årene 😉 ta livet som det kommer. Sett pris på hva du har, og livet du har levd til nå. Livet er en reise, du kan ikke stoppe den eller gå av toget. Det fortsetter til det ikke er mer igjen av veien. Det er da du vil angre på alt du ikke fikk gjort. Angre på de sperrene du lagte for deg selv. Sett pris på alderen din. Alle aldre har noe positivt med seg. Alternativet er verre? Anonymous poster hash: cd45c...316
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #23 Skrevet 15. november 2015 Nærmer meg også 40 med stormskritt. Er ikke stressa for det (bortsett fra at jeg stresser fordi jeg ikke har bestemt meg for hvordan dagen skal feires😜) Hadde nok vært stressa og panisk om jeg var singel og barnløs, må innrømme det. Men nå tenker jeg heller på hva jeg har oppnådd: to flotte barn, mann, hus, en god jobb etc. Har opplevd mye bra på nesten 40 år. Ja, jeg ser ikke ut som rn 24-åring, men hva så? Jeg er jo ikke 24. Det er bare å godta at tiden går. Gjør det beste ut sv det! Anonymous poster hash: dd5b7...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå