Gå til innhold

"Nettavis" som kaller seg ektenyheter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Florerer noe på Facebook nå fra -ektenyheter.no-

Barnevernet som har "kidnappet" barn og en kvinne fra Fana som uten å ha en eneste negativ egenskap, har fått barnevernet på nakken.

Hva slags bullshit-nettavis er dette da?

Anonymous poster hash: 7b69f...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen på facebook linket til historien om hun fanadamen på siden sin.

Tok meg 2 sekunder å skjønne at historien ikke gang på greip.

Joda, i noen tilfeller gjør barnevernet grove feil og enkelte burde aldri jobbet der. Dette var ikke en av de sakene.

Det er en grunn til at ikke VG, brennpunkt, bt o l har skrevet om denne "hårreisende" saken.

Anonymous poster hash: 8190b...024

Skrevet

Sikkert en konkurrent til Nyhetsspeilet.

Men det er florerer jo av mennesker med utdanning fra livets harde skole og overhodet ingen tanker om begrepet kildekritikk, så de kan sikkert komme langt med publikasjonen sin.

Anonymous poster hash: 660b8...f10
Skrevet

Noen på facebook linket til historien om hun fanadamen på siden sin.

Tok meg 2 sekunder å skjønne at historien ikke gang på greip.

Joda, i noen tilfeller gjør barnevernet grove feil og enkelte burde aldri jobbet der. Dette var ikke en av de sakene.

Det er en grunn til at ikke VG, brennpunkt, bt o l har skrevet om denne "hårreisende" saken.

My thoughts exactly!

Den "artikkelen" er så full i feil, at det blir som å lese et eventyr.

Galskap!

Anonymous poster hash: 8c07f...506

Skrevet

Hvem er dere til å sitte her å mene noe om en familie dere overhode ikke har noe kjennskap til???

Jenten saken handler om går på skole med mine barn, og familien var en ressurssterk familie. 3 ganger har barnevernet måtte henlegge sakene mot de, da de ikke fant noe de kunne gå videre med.

Akkurat i denne saken, så har faktisk barnevernet gjort grove feil... Og det har endt opp som en heksejakt .

Folk må slutte å mene så mye om ting de ikke har noe som helst forutsetning for å forstå.

Dere kan jo prøve å tenke på hvordan det ville føltes hvis det var dere det gjaldt!!

Anonymous poster hash: ed138...e5e

Skrevet

Hvem er dere til å sitte her å mene noe om en familie dere overhode ikke har noe kjennskap til???

Jenten saken handler om går på skole med mine barn, og familien var en ressurssterk familie. 3 ganger har barnevernet måtte henlegge sakene mot de, da de ikke fant noe de kunne gå videre med.

Akkurat i denne saken, så har faktisk barnevernet gjort grove feil... Og det har endt opp som en heksejakt .

Folk må slutte å mene så mye om ting de ikke har noe som helst forutsetning for å forstå.

Dere kan jo prøve å tenke på hvordan det ville føltes hvis det var dere det gjaldt!!

Jamen så må du gjerne forklare hvorfor denne saken ikke er i seriøse aviser?

Ektenyheter.no er ikke en kilde man kan bruke til noe som helst. Blir som å ta en hvilken som helst blogg og kalle det for seriøs forskning.

At barnevernet har drevet heksejakt i månedsvis pga en mor som brukte munnskyllevann, er en ganske alvorlig anklage. Og noe som ville blitt omtalt i norske medier, av seriøse journalister.

Selvfølgelig kan barnevernet gjøre feil, det er menneskelig å feile.

Men kildekritikk er fortsatt et vakkert ord!

Anonymous poster hash: 8c07f...506

Skrevet

Det kan godt være barnevernet har gjort grove feil og har drevet heksejakt. Jeg har selv sett at barnevernet er i stand til dette. Problemet er at "journalisten" og ektenyheter fremstiller saken elendig. Artikkelen henger ikke på greip. Slik jeg ser det ødelegger nettavisen saken deres. Historien mister all troverdighet.

Skrevet

Fiffig. Mine barn går på skole med en hel bråte med unger. Jeg mener ikke å kunne garantere for hjemmeforholdene til et eneste av dem, selv om de fremstår som fine unger fra ressurssterke familier.

Anonymous poster hash: 660b8...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...