Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Hvordan tror dere dette ender? Det blir jo bare verre og verre. Anonymous poster hash: cc780...205
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Ikke nødvendigvis det vil nok være en periode med mye frykt og usikkerhet og dette er nok den nye formen å bedrive krig på, bakkekamper er liksom veldig 1900. Anonymous poster hash: 941ae...1af
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Jeg tror ikke det ender, men at man gradvis venner seg til en forhøyet terrortrussel. Naturlig nok, all den tid konvensjonell krigføring er blitt så høyteknologisk at smågrupperinger med sterke meninger ikke har noe å stille opp med. Mujaheddin vs. dronebombere, liksom. Anonymous poster hash: 3d866...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå