Gå til innhold

Boliglån på 3,2 mill., hvor mye i samlet inntekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere da?

Anonymous poster hash: 3c1d4...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 1 mill.

Anonymous poster hash: 29512...71e

Skrevet

Vi har ca 3 mill i lån totalt, og har 1,3 mill inn. Da har vi det romslig

Anonymous poster hash: 322bb...bc2

Skrevet

Ca 1 mill totalt. Da har vi godt slingringsmonn med tanke på at renta er veldig lav nå.

Anonymous poster hash: 9e7a4...702

Skrevet

Ca 1,4 mill inn.

Anonymous poster hash: 42677...4a4

Skrevet

Vi har litt lavere huslån, men flere andre lån..så jeg svarer likevel.

Samlet inntekt er ca 1.3 mill.

Anonymous poster hash: d11c9...e83

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tett opptil en mill i samlet inntekt. Får lån på 3.3 nå, og da kunne vi fint låne mer. Men det får da være måte på til hvor mye vi skal betale hver mnd

Skrevet

3.4 mil i lån

900 000 in.

Ikke noe problem

Anonymous poster hash: a7d58...a60

Skrevet

Vi har samlet inntekt på 1 mill, boliglån på 1,8, ingen andre lån. Jeg lurer: hvordan klarer dere med lån på 3 mill dere?!? Vi lever helt greit, men ingen luksus... Ferie en gang i året, ellers lever vi ganske nøkternt.

Hvor mye betaler dere på lån i måneden? Over hvor mange år skal dere betale ned lånet?

Anonymous poster hash: e0cbe...366

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har samlet inntekt på 1 mill, boliglån på 1,8, ingen andre lån. Jeg lurer: hvordan klarer dere med lån på 3 mill dere?!? Vi lever helt greit, men ingen luksus... Ferie en gang i året, ellers lever vi ganske nøkternt.

Hvor mye betaler dere på lån i måneden? Over hvor mange år skal dere betale ned lånet?

Vi skal betale rett under 15000 i mnd når vi bytter bank nå, pluss 2000 i studielån. Vi har det helt greit, og får det bedre med by bank og bedre betingelser. Vi skal ha det på 25 år, men vil nok etterhvert endre det og sørge for å leie ut noe for å finansiere lånet.

Skrevet

Vi har samlet inntekt på ca. 1,4 mill i året. Lån på 2,7, Hus som er verdt 4,5 mill.

Har det veldig godt økonomisk, og har også en halv million på BSU som vi skal legge i hytte etterhvert.

Har ingen andre lån utenom dette. 2 barn i skolealder og 3. barn på vei :)

Anonymous poster hash: 4506f...852
Skrevet

3,3 i huslån (inkl.bil), 300 000 i studielån, inntekt på ca 1,2. Huset og bilene er verdt rundt 5,3 mill.

Skrevet

Inn ca 900.000. 3.3 mill i lån. Huset er verdt ca 5 mill. Det er mye ut i mnd, men vi klarer oss. Verste utgiftspost synes jeg er bhg/sfo på over 7000 kr i mnd 😨

Anonymous poster hash: 11920...3e1

Skrevet

1,25 ca i inntekt.

Anonymous poster hash: df847...059
Skrevet

Lån 3,6. Inntekt 1,2 brutto

Anonymous poster hash: c353f...59d

Skrevet

Huslån på ca 3,5 mill, verdi ca 4,4. Har to biler med en nåværende verdi på ca 500.000, lån på disse er på 100.000. Skolelån på 500.000. Samlet inntekt ca 1,1 mill.

Anonymous poster hash: 0d98f...f30

Skrevet

Vi hadde like mye lån og inntekt som dere for 3 år siden, og levde i glansdager. Da betalte vi 15 000 kr fast i måned. Hadde to barnehage unger. I fjor kjøpte vi et større hus, og refinansierte huslånet til ca 3,65 mill og inntekt på ca 1,2 mill. Får inn i tillegg 10 000 kr pr måned i leieinntekter. Betaler 25 000kr fast i måned, og fortsatt syns jeg vi lever romslig. Vi har forøvrig kun huslån.

Anonymous poster hash: 5b9d6...d0b

Skrevet

3 mill i lån, samlet brutto er ca 790.000. har to små barn, klarer oss helt fint

Anonymous poster hash: a0fca...06e
Skrevet

Total gjeld 2,8. Inntekt 1,1. Leier ut for 7000,- i mnd. Verdi på hus ca 6,5. Bil. Ca 500 000 i aksjer. Tre barn, en på SFO.

Anonymous poster hash: d040d...081

Skrevet

Enig. Vi har inntekt på ca 900 000 og lån på ca 1,5 millioner. Ville aldri gått over 2 millioner i lån.

Huset er verdt ca. 4 millioner.

(Har valgt kort nedbetalingstid, 14 år, og betaler nesten 11 000 i måneden.)

Anonymous poster hash: 60855...e08

Skrevet

Vi har 2,8 i huslån, betaler i underkant av 17000 hver måned på huset. Vi har i tillegg bil og studielån på 550000, betaler ca 8000 per mnd her. Vi har mellom 1-1,1 inn. Vi lever helt greit, ingen luksus men har det fint, 3 barn

Anonymous poster hash: 03481...ef9
Skrevet

Ca 1,2 i samlet inntekt her. Vi hadde 3,4 mill i lån da vi kjøpte huset for tre år siden. Men har betalt ned masse ekstra og er må under 3 mill i lån. (Når feriepenger/skattepenger har kommet har vi betalt ned masse ekstra).

Vi har to barn på SFO, et hus verdt 7 mill. Betaler ned mer enn vi må hver måned på lånet, tror vi betaler ca 17.000 i mnd nå. Lever godt, bruker aldri opp lønna før neste kommer.

Anonymous poster hash: 6207a...ae6

Skrevet

Ca 1,2 i samlet inntekt her. Vi hadde 3,4 mill i lån da vi kjøpte huset for tre år siden. Men har betalt ned masse ekstra og er må under 3 mill i lån. (Når feriepenger/skattepenger har kommet har vi betalt ned masse ekstra).

Vi har to barn på SFO, et hus verdt 7 mill. Betaler ned mer enn vi må hver måned på lånet, tror vi betaler ca 17.000 i mnd nå. Lever godt, bruker aldri opp lønna før neste kommer.

Vi lever heller ikke i luksus. Men vi pleier å si at det er nettopp derfor vi kan bo i et så stort og fint hus, fordi vi ikke sløser bort pengene på tull. Vi har råd til det vi vil, men kjøper ikke alt vi vil likevel. Har nettopp handlet sportsutstyr til barna på Finn.

Skrevet

Enig. Vi har inntekt på ca 900 000 og lån på ca 1,5 millioner. Ville aldri gått over 2 millioner i lån.

Huset er verdt ca. 4 millioner.

(Har valgt kort nedbetalingstid, 14 år, og betaler nesten 11 000 i måneden.)

Anonymous poster hash: 60855...e08

Her jeg bor koster en LEILIGHET på 40-50 kvadrat rett over to mill. Ett soverom. Hvor i alle dager må jeg flytte? Boliglån på 1,5 hadde jeg fått en garsje for

Anonymous poster hash: 0d560...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...