Gå til innhold

Vintersko til småbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gått for ponny eller viking til et barn på 1.5 år? Hun i butikken sa at de var helt like bortsett fra fargen, stemmer dette? 

Og burde man ha plass til ullsåle? Kjøpte ponny som ikke var stor nok til såle i, men tenkte ikke på dette før jeg kom hjem..

Anonymous poster hash: a80df...6fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke valgt noen av de. Hatt viking en gang aldri mer. De er stive som slalomstøvler og kalde. Bruker bare skinnskoene med texmembran og 100 % ullfor fra Bisgaard.

Anonymous poster hash: b0980...a46

Skrevet

Noen av modellene til viking er veldig myke! Best i test alltid

Anonymous poster hash: dac46...929

Skrevet

Ja, de virker litt stive. Om jeg skal bytte så må det bli i noe fra eurosko da i såfall, siden jeg kjøpte de der

Skrevet

Viking. Ingen over ingen ved siden.

Anonymous poster hash: b891f...214

Skrevet

Min har ponny. Aldri opplevd at ungene har kommet inn med kalde tær

Skrevet

Jeg har brukt mye viking til alle mine fire barn og har vært veldig fornøyd ;-)

Skrevet

Har forresten aldri lagt inn ekstra ullsåle, men kjøpt de store nok så det er plass til tykke ullsokker ;-)

Skrevet

Superfit syns jeg har de beste vinterskoene til de minste:) De er myke og gode:) Snakket med ei ansatt på barnas hus hvor de ikke hadde superfit nå og hun sa at hadde det vært opp til henne hadde de kun hatt superfit sko:)

Anonymous poster hash: 95de4...822

Skrevet

Begge deler er gode, eventuelt ville jeg sett på ecco sine. De er litt smalere i modellen men veldig lette. Ta ut sålen og mål foten på barnet eller få de i butikken til å hjelpe deg. 1,5 cm skal det være å gå på!

Anonymous poster hash: 19aec...8d4

Skrevet

Viking er stadig best i test, men for vår datter (nå 8) har det aldri passet med vikingsko. Hun får rett og slett skikkelig gnagsår av dem!

Timberland har vi funnet ut er et godt merke for hennes føtter. De får man gjerne ganske rimelig på xxl.

Anonymous poster hash: e9468...7b9
Skrevet

Begge deler er gode, eventuelt ville jeg sett på ecco sine. De er litt smalere i modellen men veldig lette. Ta ut sålen og mål foten på barnet eller få de i butikken til å hjelpe deg. 1,5 cm skal det være å gå på!

Anonymous poster hash: 19aec...8d4

Gjelder dette også selvom man burde ha plass til tykk ullsokk og beinet til barnet kanskje vokser litt siden hun er så liten enda? Det var nok ikke mer enn 1, 5 cm i hvertfall

Skrevet

Viking har jeg aldri prøvd for de er for breie i foten for mine barn, men veldig fornøyd med både Superfit og Ecco. Brukte ikke ullsåle i noen av dem

Anonymous poster hash: 70208...fb4

Skrevet

ser nå det er 1 cm å gå på. Holder det med tanke på at hun kanskje vokser litt? Tenker at det skal jo være litt plass for å ikke fryse...

Skrevet

veldig fornøyd med viking her

Skrevet

Har både pony og viking til minste mi. Hun har litt bred fot og da er de merkene best for henne. Jeg tenkte at pony var greiest,de er lettere og nettere. Men jenta foretrekker vikingskoene så da er nok de best for henne.

Skrevet

Synd testen ikke har tatt med hverken viking, ponny eller superfit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...