Gå til innhold

litt bursdagshjelp her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min skal feire bursdagen sin på bowlinga og de får servert pizza, brus, is og litt godteri. Tenkte at jeg også skulle sette fram et par skåler med potetskruer. Det jeg lurer på er om det er nødvendig å servere kake i tillegg? Vil understreke at det ikke er noe problem å fikse den kaka men lurer på om det egentlig er nødvendig? ☺

Anonymous poster hash: 5c94b...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente var nettopp i bursdag uten kake. Hun kommenterte det til meg, men ga ikke uttrykk for at det var noe hun savnet likevel. De hadde hatt det skikkelig gøy, og fått pizza, brus og godteri. Hun var storfornøyd ;)

Anonymous poster hash: 06fdd...917

Skrevet

Takk for svar 😊

Skrevet

Er du sikker på det er "lov" å servere medbragt når dere er et sted som selger mat?

Skrevet

Ja det er lov som på lekeland 😊

Skrevet

Min erfaring er at det kan være greit å ha et eller annet som samler de rundt bordet eller inne på "bursdagsrommet". Det kan være kake, men det kan like gjerne være en lek , en adjektivhistorie osv.

Her kan man velge 1 eller 2 runder med bowling. Min erfaring er at noen (mange) unger blir veldig fort ferdig med selve bowlingen. Det kommer selvsagt an på hvor gamle de er, om de er kjent med spiller etc, hvor mange de er pr. bane osv. Men poenget er at det fort blir litt lite å ta seg til når bowlingen er unnagjort. Da blir det mas om å enten spille mer eller begynne med alle "betal-spillmaskinene" som finnes i lokalene. Da kan det være greit å ha noe som fanger oppmerksomheten til ungene og leder de rundt bordet igjen. Med mindre man synes det er greit å la de løpe rundt eller punge ut for ørten runder med air hockey, bilspill osv :)

Anonymous poster hash: f8615...d89

Skrevet

👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...