Gå til innhold

Svigerinne som tillegger meg meninger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skjeller meg ut for dem uten på høre. Jeg uttrykte en mening angående flyktningeskrisa og hun satte i gang med en triade om "folk som meg" der jeg forstår at hun har oppfattet meg motsatt av det jeg mener. Formuleringen min var ikke tvedtydig. Problemet er at hun ikke hører når jeg prøver å forklare at hun har misforstått. 

Dette er bare et eksempel og ikke første gang det har skjedd. Jeg tror hun har bestemt seg for at hun ikke liker meg og derfor tillegger meg negative egenskaper jeg ikke har. Jeg har prøvd å stille henne til veggs med å spørre hvorfor hun oppfatter meg slik, men hun hører ikke og svarer ikke på spørsmålet. 

Det er så slitsomt å være sammen med henne når hun hele tiden skal ta meg,

Anonymous poster hash: fab59...3ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få din mann til å parkere søstra si når du ikke når fram til henne. Hans familie som er ufine mot kona hans, da er det faktisk hans kamp å ta.

Anonymous poster hash: 79978...02d

Skrevet

Det er veldig tungt å føle at man blir misforstått av andre, men det trenger ikke være fordi hun ikke liker deg. Noen mennesker prater forbi hverandre selv om de kanskje egentlig er enige...

Kanskje det kan være greit om mannen din kan prate med søsteren sin, be henne om å prøve å være mer åpen mot deg og heller spørre om hun er usikker på hva du mener i stedet for å angripe deg tvert? Det kan gjøre det enklere for deg og svigerinnen din å prate om det etterpå, for dere er jo i hverandres liv og det beste er selvfølgelig å komme overens.

Anonymous poster hash: e798e...d06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...