Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 ...som egentlig ikke er et dilemma..Har en kompis som veldig gjerne vil "leke" litt. Greia er at han har dame og unge, jeg vet hvem dama er. Så i utgangspunktet er det "no go" for meg.MEN... jeg har ikke hatt sex på 3 år, og kjenner at det hadde vært en lett løsning på sølibatet mitt.Samtidig er dette en mann jeg liker veldig godt, og hadde ikke vært i tvil om han var singel. Jeg får også en kjempe god følelse når vi møtes, noe vi av diverse grunner, gjør nesten hver dag. Det har aldri skjedd noe mellom oss, vi har vært venner i nærmere 15 år nå. Hva vil jeg med dette innlegget...? Kanskje bare få litt oppbacking på at jeg klarer å ligge unna... Anonymous poster hash: 93a4f...a36
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Fingrene av fatet! Hvordan kan du tenne på en mann som du vet går hjem til kona etterpå og ser henne i øynene og lyver så det renner av han, helt uten samvittighetskvaler? Anonymous poster hash: b00eb...9bd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 ...som egentlig ikke er et dilemma.. Har en kompis som veldig gjerne vil "leke" litt. Greia er at han har dame og unge, jeg vet hvem dama er. Så i utgangspunktet er det "no go" for meg. MEN... jeg har ikke hatt sex på 3 år, og kjenner at det hadde vært en lett løsning på sølibatet mitt. Samtidig er dette en mann jeg liker veldig godt, og hadde ikke vært i tvil om han var singel. Jeg får også en kjempe god følelse når vi møtes, noe vi av diverse grunner, gjør nesten hver dag. Det har aldri skjedd noe mellom oss, vi har vært venner i nærmere 15 år nå. Hva vil jeg med dette innlegget...? Kanskje bare få litt oppbacking på at jeg klarer å ligge unna... Anonymous poster hash: 93a4f...a36 Har desverre ikke noen gode råd til deg. Men, jeg skjønner hva du mener. Jeg er i nesten samme situasjon selv, bare at her har han ikke barn og jeg har allerede hoppet i det. Jeg er kun ute etter sex uten en masse følelser og komplikasjoner. Ønsker ikke noe fast forhold... Anonymous poster hash: a56c9...210
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 IKKE GJØR DET! Det kommer ikke til å ende bra og du vil føle deg som dritt! Hilsen framtidige deg...... Anonymous poster hash: 22759...8fd
Luksusdyret Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 ...som egentlig ikke er et dilemma.. Har en kompis som veldig gjerne vil "leke" litt. Greia er at han har dame og unge, jeg vet hvem dama er. Så i utgangspunktet er det "no go" for meg. MEN... jeg har ikke hatt sex på 3 år, og kjenner at det hadde vært en lett løsning på sølibatet mitt. Samtidig er dette en mann jeg liker veldig godt, og hadde ikke vært i tvil om han var singel. Jeg får også en kjempe god følelse når vi møtes, noe vi av diverse grunner, gjør nesten hver dag. Det har aldri skjedd noe mellom oss, vi har vært venner i nærmere 15 år nå. Hva vil jeg med dette innlegget...? Kanskje bare få litt oppbacking på at jeg klarer å ligge unna... Anonymous poster hash: 93a4f...a36 Ja, det er bra du ligger unna. Hva er forresten grunnen til at du ikke har hatt sex på 3 år? Er du for kresen? Har du ikke funnet noen du liker? Hvis du VIL ha sex, så finnes det flust med sider der man kan møte kjekke menn for uforpliktende sex uten drama, snørr og tårer i ettertid. Å ligge med en kompis der dama er din bekjent er aldri en løsning.
Luksusdyret Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 (endret) ...som egentlig ikke er et dilemma.. Har en kompis som veldig gjerne vil "leke" litt. Greia er at han har dame og unge, jeg vet hvem dama er. Så i utgangspunktet er det "no go" for meg. MEN... jeg har ikke hatt sex på 3 år, og kjenner at det hadde vært en lett løsning på sølibatet mitt. Samtidig er dette en mann jeg liker veldig godt, og hadde ikke vært i tvil om han var singel. Jeg får også en kjempe god følelse når vi møtes, noe vi av diverse grunner, gjør nesten hver dag. Det har aldri skjedd noe mellom oss, vi har vært venner i nærmere 15 år nå. Hva vil jeg med dette innlegget...? Kanskje bare få litt oppbacking på at jeg klarer å ligge unna... Anonymous poster hash: 93a4f...a36 Har desverre ikke noen gode råd til deg. Men, jeg skjønner hva du mener. Jeg er i nesten samme situasjon selv, bare at her har han ikke barn og jeg har allerede hoppet i det. Jeg er kun ute etter sex uten en masse følelser og komplikasjoner. Ønsker ikke noe fast forhold... Anonymous poster hash: a56c9...210 og du klarer ikke å finne deg en mann som ønsker sex uten masse følelser, og er SINGEL, fordi? Du sier jo at du ikke ønsker følelser, hvorfor ha sex med akkurat DENNE mannen som har dame? Da kan man jo pule hvem som helst hvis det er kun sex man er ute etter. Hadde forstått hvis du var vilt forelsket i denne mannen og ikke klarte å stå imot, men bare for å ha sex kan man finne seg en mann uten forpliktelser. Mitt inntrykk er at 80 % av single menn ikke ønsker forhold, så kan ikke være noe særlig problem å finne en slik. Endret 15. november 2015 av Sarah.H.Casey
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 IKKE GJØR DET! Det kommer ikke til å ende bra og du vil føle deg som dritt! Hilsen framtidige deg...... Anonymous poster hash: 22759...8fd Takk! Alt i meg sier at det vil ende katastrofalt, men så er det den derre bittelitt fristeren som sitter på skulderen. HI Anonymous poster hash: 93a4f...a36
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 ...som egentlig ikke er et dilemma.. Har en kompis som veldig gjerne vil "leke" litt. Greia er at han har dame og unge, jeg vet hvem dama er. Så i utgangspunktet er det "no go" for meg. MEN... jeg har ikke hatt sex på 3 år, og kjenner at det hadde vært en lett løsning på sølibatet mitt. Samtidig er dette en mann jeg liker veldig godt, og hadde ikke vært i tvil om han var singel. Jeg får også en kjempe god følelse når vi møtes, noe vi av diverse grunner, gjør nesten hver dag. Det har aldri skjedd noe mellom oss, vi har vært venner i nærmere 15 år nå. Hva vil jeg med dette innlegget...? Kanskje bare få litt oppbacking på at jeg klarer å ligge unna... Anonymous poster hash: 93a4f...a36 Ja, det er bra du ligger unna. Hva er forresten grunnen til at du ikke har hatt sex på 3 år? Er du for kresen? Har du ikke funnet noen du liker? Hvis du VIL ha sex, så finnes det flust med sider der man kan møte kjekke menn for uforpliktende sex uten drama, snørr og tårer i ettertid. Å ligge med en kompis der dama er din bekjent er aldri en løsning. Er vel strengt tatt ikke veldig viktig hvorfor jeg ikke har hatt sex.. Er gode nok grunner, for å si det kort. Anonymous poster hash: 93a4f...a36
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Er du enda en person her inne uten unger som ikke klarer sette seg inn i hvordan det vil bli for hans unge når foreldrene flytter fra hverandre? Anonymous poster hash: 9ba6b...c7a
Luksusdyret Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 ...som egentlig ikke er et dilemma.. Har en kompis som veldig gjerne vil "leke" litt. Greia er at han har dame og unge, jeg vet hvem dama er. Så i utgangspunktet er det "no go" for meg. MEN... jeg har ikke hatt sex på 3 år, og kjenner at det hadde vært en lett løsning på sølibatet mitt. Samtidig er dette en mann jeg liker veldig godt, og hadde ikke vært i tvil om han var singel. Jeg får også en kjempe god følelse når vi møtes, noe vi av diverse grunner, gjør nesten hver dag. Det har aldri skjedd noe mellom oss, vi har vært venner i nærmere 15 år nå. Hva vil jeg med dette innlegget...? Kanskje bare få litt oppbacking på at jeg klarer å ligge unna... Anonymous poster hash: 93a4f...a36 Ja, det er bra du ligger unna. Hva er forresten grunnen til at du ikke har hatt sex på 3 år? Er du for kresen? Har du ikke funnet noen du liker? Hvis du VIL ha sex, så finnes det flust med sider der man kan møte kjekke menn for uforpliktende sex uten drama, snørr og tårer i ettertid. Å ligge med en kompis der dama er din bekjent er aldri en løsning. Er vel strengt tatt ikke veldig viktig hvorfor jeg ikke har hatt sex.. Er gode nok grunner, for å si det kort. Anonymous poster hash: 93a4f...a36 Jeg tenkte mer på at hvis du vet hva grunnen er, så klarer du å finne ut av det og løse problemet UTEN å involvere deg med en mann med samboer og barn.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Er du enda en person her inne uten unger som ikke klarer sette seg inn i hvordan det vil bli for hans unge når foreldrene flytter fra hverandre? Anonymous poster hash: 9ba6b...c7a Ja, det er derfor jeg ville ha litt oppbacking på å holde meg unna...bah! Er en grunn til at jeg har sagt "nei" til han, og det er ikke fordi jeg syns han er lite attraktiv. HI Anonymous poster hash: 93a4f...a36
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Hva om du var kona hans? Karma vil komme og bite deg i ræva en dag. Og hva er egentlig sexy med utro menn? Anonymous poster hash: 40520...601
Luksusdyret Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Hva om du var kona hans? Karma vil komme og bite deg i ræva en dag. Og hva er egentlig sexy med utro menn? Anonymous poster hash: 40520...601 Akkurat DEN forstår ikke jeg heller. Jeg synes det er motbydelig med mannfolk som puler rundt mens kona sitter hjemme, gjerne med felles barn. Han bruker kona som barnevakt for å ha sex med andre, lyver vanligvis for den andre dama og har ingen moral. Jeg skjønner at mange synes utseende er nok til å synes om noen er tiltrekkende eller ikke, men for meg er det helheten. Er man så hjerterå at man er utro så er det utrolig turn-off for min del.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 MÅ det være denne kompisen din som har KONE og BARN??? Med en gang det er barn og utroskap inn i bildet er det ikke uforpliktet sex lenger Anonymous poster hash: 1c965...cd6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #16 Skrevet 15. november 2015 MÅ det være denne kompisen din som har KONE og BARN??? Med en gang det er barn og utroskap inn i bildet er det ikke uforpliktet sex lenger Anonymous poster hash: 1c965...cd6 Men det er jo det mange av elskerinnene liker, at mannen ikke vil "mase" om forhold og følelser når han har kone og barn. At kona og barn blir skadelidende driter de som regel i. Jeg sier ikke at akkurat HI er slik, men mange av dem som VELGER å ha sex med gifte menn. Det de ikke tenker på, at de fleste menn på sukker og andre datingssider er kun ute etter sex og aldri kommer til å plage dem med noe følelser og forpliktelser. Det er menn som VIL ha forpliktelser det er vanskelig å finne. Anonymous poster hash: ee248...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå