Gå til innhold

Hvor lenge bør man vente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fortalte han ville flytte fra meg for fem mnd sider. Vi bodde sammen frem til han fikk tatt over ny leilighet for en mnd siden. Nå har jeg møtt en helt fantastisk mann. Jeg er absolutt ikke ute etter å starte en familie og begynne å involvere barna osv. Jeg har bare lyst til å ha noen som kan gi meg tilfredsstillelse og varme når jeg er aleine. Men, jeg holder igjen. Føler rett og slett at jeg er utro når jeg tenker tanken.

Så det store spørsmålet er hvor lenge bør jeg vente før jeg gjør noe slikt?

Anonymous poster hash: 7b9b1...660

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vente til du selv er klar.

Det kan ta en uke, det kan ta et år, det er jo opp til hver enkelt.

Det jeg tenker er viktig er å føle på at du har det greit, at du er fornøyd med deg selv og livet ditt, at du har funnet din egen ro som singel. Om du bruker en annen mann for å søke bekreftelse, og må tilpasse deg en ny mann før du har lagt fra deg de tilpasningene du måtte gjøre for forrige mann, så mister du deg selv litt til slutt. Hva er egentlig deg, og hva er ting du har lagt deg til for å tilpasse deg partnerne dine....?

Men så lenge du bare møter mannen når du er alene og ikke drar ungene inn i noe nytt før de er ferdig med å sørge over at pappa har flyttet så spiller det egentlig ingen rolle, det er opp til deg selv.

Anonymous poster hash: c439e...40d
Skrevet

Du må vente til du selv er klar.

Det kan ta en uke, det kan ta et år, det er jo opp til hver enkelt.

Det jeg tenker er viktig er å føle på at du har det greit, at du er fornøyd med deg selv og livet ditt, at du har funnet din egen ro som singel. Om du bruker en annen mann for å søke bekreftelse, og må tilpasse deg en ny mann før du har lagt fra deg de tilpasningene du måtte gjøre for forrige mann, så mister du deg selv litt til slutt. Hva er egentlig deg, og hva er ting du har lagt deg til for å tilpasse deg partnerne dine....?

Men så lenge du bare møter mannen når du er alene og ikke drar ungene inn i noe nytt før de er ferdig med å sørge over at pappa har flyttet så spiller det egentlig ingen rolle, det er opp til deg selv.

Anonymous poster hash: c439e...40d

Tusen, tusen hjertelig takk for et utrolig reflektert svar. Det er nok mye sant i det du skriver om å miste seg selv. Jeg har i mange år levd sammen med en veldig selvsentrert mann som setter seg selv først. Jeg bør nok bruke tiden fremover på å finne ut hvem jeg er i stede for å bruke energi på en mann. Jeg har tross alt barna som skal prioriteres nå.

Anonymous poster hash: 7b9b1...660

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...