Gå til innhold

Problemer med sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tyve år siden møtte jeg en helt herlig gutt. Vi hadde det utrolig gøy sammen med en voldsom sexuel spenning mellom oss, men aldri noe sex. I løpet av disse åra har vi møttes ved enkelte anledninger og alt har vært tilbake. Problemene har vært at vi har vært på forskjellige stadier i livet som har gjort at det ikke har skjedd noe.

Nå har tilfeldighetene gjort det at vi er på samme stadie og har endelig funnet hverandre. Han er bare heilt fantastisk på alle områder og det føles heilt naturlig. Eneste problemet er at når vi har sex så har han problemer med å få han opp og holde han stiv. Han har så sterke følelser for meg, og ønsker jeg skal få det så godt at han han får prestasjonsangst.

Er det noen som har noen gode råd for hvordan jeg skal få hjulpet han med å komme over dette?

Anonymous poster hash: d43cf...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe?

Skrevet

Fleshlight?  Så får han trent den opp?

Anonymous poster hash: fcdf9...45b
Skrevet

Fleshlight? Så får han trent den opp?

Anonymous poster hash: fcdf9...45b

Jeg skjønner ikke heilt hva en flashlight skal kunne bidra til at han skal få bukt med prestasjonsangsten? For hvis det er mengde trening du tenker på, så har han fri tilgang hos meg...

Skrevet

Min mann hadde samme problem til å begynne med. Vi bare tok tiden til hjelp. Nå virker den som den skal de aller fleste gangene.

Anonymous poster hash: 81764...c23

Skrevet

Virker som det er psykisk da, hvis han har prestasjonsangst.

Da er det det dere må jobbe med.

Ta dere god tid og kos dere med andre ting imens, så kommer det sakte men sikkert til å gå seg til etterhvert.

Mye god han kan gjøre for deg som ikke er penetrering. Kanskje han får selvtilliten tilbake om han ser det 

Anonymous poster hash: aab84...6a2
Skrevet

Ta dere god tid og kos dere med andre ting imens, så kommer det sakte men sikkert til å gå seg til etterhvert.

Mye god han kan gjøre for deg som ikke er penetrering. Kanskje han får selvtilliten tilbake om han ser det

Jeg har ny kjæreste, og min hadde problemer i forhold til utløsning. Han var veldig nervøs for at han ikke hadde klart å tilfredstillende meg så det stoppet helt for han. Min reaksjon var å trygge han på de områdene han trengte, og etter en liten stund så klarte han å legge fra seg de tankene. Nå har vi et meget godt sexliv, og jeg har en flott kjæreste ☺

Anonymous poster hash: 7ff68...83f

Skrevet

Jeg har ny kjæreste, og min hadde problemer i forhold til utløsning. Han var veldig nervøs for at han ikke hadde klart å tilfredstillende meg så det stoppet helt for han. Min reaksjon var å trygge han på de områdene han trengte, og etter en liten stund så klarte han å legge fra seg de tankene. Nå har vi et meget godt sexliv, og jeg har en flott kjæreste ☺

Anonymous poster hash: 7ff68...83f

Takk for fine svar. Han blir helt frustrert og ber om unnskyldning hver gang. I følge han selv så har dette aldri vært et problem tidligere, problemet er bare at han føler så mye for meg...

På tross av dette så har vi hatt det fantastisk når vi havner i seng sammen. Vi er veldig åpne på hva vi liker og vi gjør mye utenom penetrering, både ta, føle og smake. Det med å be om unnskyldning har jeg bedt han om å ikke gjøre. For jeg føler ikke dette er noe å be om unnskyldning for, samt at jeg er redd det bare gjør at han knyter seg litt mer.

Skrevet

Jeg opplevde det samme med en eks. Han stresset også veldig av samme grunn. Jeg fikk ham til å fokusere på hvor godt jeg syntes bare hudkontakt med ham var, massasje, kyss. Sa at det ikke spilte noen rolle for meg om det ikke ble samleie (ok, liten hvit løgn) at det var nok at vi var nær fordi det var han. Rimelig kjapt så var det null problem lenger. Poenget var å ta fra ham "ansvaret" for samleiet, gjøre det mindre viktig. Da slappet han mer av og tok ting som det kom.

Dette er mange år siden, jeg var ikke så erfaren da. Hadde det skjedd i dag så tror jeg at jeg hadde gjort noe av det samme, men kanskje også gjort en avtale om at vi f.eks. de neste to ukene ikke skulle ha samleie, men kunne ha sex på alle andre måter. Jeg ville brukt mye hudkontakt, massasje, brukt avspennende/sensuelle oljer i massasjen, stimulere hverandre på andre måter, men ikke-ikke-ikke ha samleie. Jeg har tro på at det kan fungere, at når "presset" (han pålegger seg selv) blir borte, så vil han trolig fungere igjen. Og om det plutselig endrer seg i de to ukene, så er det jo bare å kjøre på ;)

Jeg tror noe av grunnen til at det gikk så fort over med den tidligere eks, det var fordi jeg var så overbevisende om at jeg ikke var frustrert. Selv om jeg egentlig var frustrert seksuelt der og da når det skjedde, så ga jeg ingen tegn til ham på det, overbeviste ham om at jeg var kjempefornøyd uansett bare for å være nær ham.

Hvis han blir stiv, men ikke greier å holde den stiv, da kan en sånn penisring være løsning. Jeg har også en eks som hadde litt prestasjonsangst og hadde opplevd å ikke greie å holde seg stiv. Så de første gangene vi hadde sex brukte han en sånn penisring. Men etter få ganger glemte han hele greia, og trengte den aldri igjen.

Anonymous poster hash: 2da0d...6e6
Skrevet

Atter en gang tusen takk for mange fine og gode svar og råd. Jeg håper og tror dette skal gå seg til. Tipset med ingen sex i to uker er veldig bra. Bare redd det blir vanskelig 😉 Har endelig funnet en mann som er der for meg og som jeg har det perfekt på alle måter sammen med. Dette er bare den siste lille detaljen...

Skrevet

Atter en gang tusen takk for mange fine og gode svar og råd. Jeg håper og tror dette skal gå seg til. Tipset med ingen sex i to uker er veldig bra. Bare redd det blir vanskelig Har endelig funnet en mann som er der for meg og som jeg har det perfekt på alle måter sammen med. Dette er bare den siste lille detaljen...

Med ingen sex i to uker så mente jeg masse nakenhet og hudkontakt, nesten-sex... men ikke samleie. Kan hende det blir omvendt psykologi for ham. Når han ikke "får lov" å ha samleie (penetrering) med deg selv om dere har masse annen sex, da kan det hende han står i giv akt for deg før du aner det ;)

Skrevet

Atter en gang tusen takk for mange fine og gode svar og råd. Jeg håper og tror dette skal gå seg til. Tipset med ingen sex i to uker er veldig bra. Bare redd det blir vanskelig Har endelig funnet en mann som er der for meg og som jeg har det perfekt på alle måter sammen med. Dette er bare den siste lille detaljen...

Med ingen sex i to uker så mente jeg masse nakenhet og hudkontakt, nesten-sex... men ikke samleie. Kan hende det blir omvendt psykologi for ham. Når han ikke "får lov" å ha samleie (penetrering) med deg selv om dere har masse annen sex, da kan det hende han står i giv akt for deg før du aner det ;)

Krysser fingrer og håper. 😉

Skrevet

Sørlending a tru 😂😂

Anonymous poster hash: 51221...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...