Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Noen med erfaring? Jeg blir et annet menneske når jeg har PMS, virkelig ikke helt i vater. Kan jeg forvente å bli sånn i ni mnd om jeg blir gravid? Om så, kommer jeg til å bli singel halvveis i graviditeten😱 Anonymous poster hash: 51a43...62d
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Jeg var et troll de første månedene med førstemann...det gikk seg til viktig å prøve å beherske seg, men det er ikke alltid så lett, jeg vet
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 I starten, når hormonene raser, kan det bli litt sånn. Men for min del har jeg blitt bedre utover i svangerskapet. Hjelper på at mannen forstår at hormonene gjør oss irrasjonelle, og at han skjønner at det beste bare er å jatte med, så går det fortere over. Så må vi jenter også ha i bakhodet at vi kan være urimelige og at vi normalt sett ikke ville reagert slik. Kommunikasjon hjelper veldig på. Jeg sier at jeg er i dårlig humør, mannen tar hensyn til det og lukker ørene litt fremfor å bli sint pga min teite oppførsel. Fungerer fint her Anonymous poster hash: 92ea1...75e
Hjertefru Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Jeg har hatt ille PMS. Men når jeg er gravid er jeg verdens mest harmoniske.... Som jeg går på lykkepille eller noe. Tror dette er individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå