Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Skal gi gavekort til jul til min bror og mannens bror til jul. Hvor mye ville dere gitt? Begge er i 20 Ärene.  Ok Ä gi 400kr eller er det "gjerrig"? Hvor mye gir dere som gir penger?  Anonymous poster hash: 3de4b...bfd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 HĂžres helt ok ut. kanskje en pose hjemmelaget brente mandler sammen med det Anonymous poster hash: 39be5...578
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Jeg synes det er en passe sum. Vi kjÞper gaver for mellom 3-400 kr til vÄre sÞsken.  Anonymous poster hash: 11b02...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ