Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Halvannen uke gammel og spiser litt av flaska. Venter så 39-60 min og vil ha litt til. Istedet for å spise alt på én gang. Veldig slitsomt igrunn, særlig om natta. Noen med erfaring? Bruker 1-smokk. Virker ikke som hun likte 2-smokken enda. Anonymous poster hash: bd9f3...b5b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Når de er så små pleier de ofte å henge i puppen 23 timer i døgnet. Og den siste timen med ammefri har omtrent aldri vært sammenhengende his mine barn. Kan ikke tro det er annerledes med erstatning. Magesekken er jo på størrelse med en valnøtt.. Anonymous poster hash: 8b789...e3a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Når de er så små pleier de ofte å henge i puppen 23 timer i døgnet. Og den siste timen med ammefri har omtrent aldri vært sammenhengende his mine barn. Kan ikke tro det er annerledes med erstatning. Magesekken er jo på størrelse med en valnøtt..Anonymous poster hash: 8b789...e3a magen er kun på størrelse med en valnøtt den første dagen 100ml er neppe en valnøtt. Anonymous poster hash: bd9f3...b5b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Det er jo sånn barn spiser i begynnelsen...Hvis dette er slitsomt allerede.... Anonymous poster hash: 31baa...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå