Gå til innhold

Hva synes dere om dette serviset ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serviset var nydelig og jeg kunne også falt for dette. Kvaliteten vet jeg ikke noe om.

Skrevet (endret)

Eg er litt delt. Det var forsåvidt fint, men eg likar ikkje heilt ting som gir seg ut for å vere noko anna enn det dei er. Dette er laga for å sjå gammalt ut utan å vere det. Gir litt samme følelsen som masseprodusert drivved og bord med ferdig slitt finish.

 

Likevel likar eg det litt.

Endret av ★
Skrevet

Liker ikke retro så jeg synes det er stygt.

 

Anonymous poster hash: 64fdd...47e

Skrevet

Hadde ikkje kjøpt det sjølv, men likte det.  Veit ikkje noko om kvaliteten.

Skrevet

Så langt unna min stil som det er mulig å komme. Vet ikke hvordan kvaliteten er.

Skrevet

Sagaform er kjent for god kvalitet. Jeg liker det men hadde ikke kjøpt det siden det er en type mønster jeg lett ville blitt lei etter noe år. Jeg ville gått for noe mer tidløst. Det ser jo forresten ikke ut som om det er middagstallerkner til dette, bare asjetter. 



Anonymous poster hash: 7e6aa...b3f
Skrevet

 

Sagaform er kjent for god kvalitet. Jeg liker det men hadde ikke kjøpt det siden det er en type mønster jeg lett ville blitt lei etter noe år. Jeg ville gått for noe mer tidløst. Det ser jo forresten ikke ut som om det er middagstallerkner til dette, bare asjetter. 

 

Anonymous poster hash: 7e6aa...b3f

 

Ja, vi trenger begge deler, men har ønsket oss frokosttallerker i dette mønsteret.

Vil ikke ha fullt servise i samme mønster, DA blir vi nok lei. 

Middagstallerker blir nok noe annet. 

 

 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 05664...ae7

Skrevet

Det var kult, men jeg ble litt sliten av å se på mønsteret.

Skrevet

Å hjelpes, det var stygt!

 

Anonymous poster hash: 90cfd...77c

Skrevet

Fint servise, men enig med stjerna, ville heller hatt genuint gammelt enn dette. Og siden det uansett koster ville jeg brukt tida og pengene på å samle det serviset du EGENTLIG vil ha i stedet, det er mye brukt Clupea å få tak i.

Skrevet

Likte tallerkenene og boksene, koppene ble for rotetet. Hadde fint kunne hatt disse til frokosttallerkner. 

Skrevet

Jeg likte dem.

 

Du blir nok ikke mer lei av disse en "ekte" e

Retro ;)

Skrevet

Hello grandma!😂 ikke min smak..

 

Anonymous poster hash: df29c...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...