Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 http://royaldesign.no/viewpattern.aspx?pat=1378&kb=1?gclid=CIqHw53zkckCFcLTcgodxnYAGg#1 Trenger et nytt hverdagsservise, og elsker egentlig Figgjo sitt gamle Clupea med fisker på. Det er jo utgått og brukte deler koster mye. Fant dette fra Sagaform i retrostil som har de fargene jeg liker. Noen som har vært borti Sagaform ? God kvalitet? Anonymous poster hash: 05664...ae7
MarianeA Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Serviset var nydelig og jeg kunne også falt for dette. Kvaliteten vet jeg ikke noe om.
☆☆☆ Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 (endret) Eg er litt delt. Det var forsåvidt fint, men eg likar ikkje heilt ting som gir seg ut for å vere noko anna enn det dei er. Dette er laga for å sjå gammalt ut utan å vere det. Gir litt samme følelsen som masseprodusert drivved og bord med ferdig slitt finish. Likevel likar eg det litt. Endret 15. november 2015 av ★
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Liker ikke retro så jeg synes det er stygt. Anonymous poster hash: 64fdd...47e
soleia Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Hadde ikkje kjøpt det sjølv, men likte det. Veit ikkje noko om kvaliteten.
Miamimom Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Så langt unna min stil som det er mulig å komme. Vet ikke hvordan kvaliteten er.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Sagaform er kjent for god kvalitet. Jeg liker det men hadde ikke kjøpt det siden det er en type mønster jeg lett ville blitt lei etter noe år. Jeg ville gått for noe mer tidløst. Det ser jo forresten ikke ut som om det er middagstallerkner til dette, bare asjetter. Anonymous poster hash: 7e6aa...b3f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Sagaform er kjent for god kvalitet. Jeg liker det men hadde ikke kjøpt det siden det er en type mønster jeg lett ville blitt lei etter noe år. Jeg ville gått for noe mer tidløst. Det ser jo forresten ikke ut som om det er middagstallerkner til dette, bare asjetter. Anonymous poster hash: 7e6aa...b3f Ja, vi trenger begge deler, men har ønsket oss frokosttallerker i dette mønsteret. Vil ikke ha fullt servise i samme mønster, DA blir vi nok lei. Middagstallerker blir nok noe annet. HI Anonymous poster hash: 05664...ae7
beef sister Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Det var kult, men jeg ble litt sliten av å se på mønsteret.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Å hjelpes, det var stygt! Anonymous poster hash: 90cfd...77c
sug lut Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Fint servise, men enig med stjerna, ville heller hatt genuint gammelt enn dette. Og siden det uansett koster ville jeg brukt tida og pengene på å samle det serviset du EGENTLIG vil ha i stedet, det er mye brukt Clupea å få tak i.
frk Nilsen Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Likte tallerkenene og boksene, koppene ble for rotetet. Hadde fint kunne hatt disse til frokosttallerkner.
Gjest Muji81 Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Jeg likte dem. Du blir nok ikke mer lei av disse en "ekte" e Retro
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Hello grandma!😂 ikke min smak.. Anonymous poster hash: df29c...6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå