Gå til innhold

Mannen min er perfekt 99% av tida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men den siste prosenten har jeg store problemer med å takle. Og det er at han trenger mye bekreftelse (særlig seksuelt) og takler utrolig dårlig de få gangene jeg ikke er i humør til sex. F.eks i kveld la han hånda mi på smekken sin, jeg trakk den tilbake fordi jeg slettes ikke var "der" mentalt i det øyeblikket og han blir ubehagelig gretten/sur, men helt uten å si noe. Bare kroppsspråket, framtoningen og en sånn talende, trykkende stillhet. Dette skjer ikke ofte, men jeg takler det veldig dårlig. Vet jeg burde overse det, men får så kroppslig ubehag/stress av det. Forsøker ofte å unngå slike situasjoner med å gjøre det han ønsker (og vi har veldig bra sex, så det blir alltid bra) eller be om unnskyldning for at vi skal bli venner. Vet drt er teit, for jeg har ikke gjort noe galt, men forsøker å skjerme meg mot hans stille misbilligelse. Det skjer ikke så ofte, men jeg hater det når det skjer!

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 1f541...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklar ham at du ikke alltid er mentalt klar for sex eller seksuelle tilnærmelser, men at det ikke betyr at du ikke er glad i ham eller at du ikke tenner på ham.

Hadde samme problem her. Ble veldig bra etter praten :)

Anonymous poster hash: 1eb10...fa7

Skrevet

Takk for svar. Så bra at det ordnet seg for dere. Synes jo jeg har forsøkt å forklare, men kan kanskje være flinkere å si f.eks at jeg synes han er verdens fineste, men akkurat nå er jeg ikke i humør til sex. For generelle samtaler om det synes jeg ikke hjelper.

Anonymous poster hash: 1f541...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...