Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Var til tannlegen på torsdagen som var og fylte opp ei midligtidlig fylling for andre gang.Men etter det har jeg hatt vondt i tannen når jeg spiser eller presser tennene sammen,og når jeg pusser tennene....er dette normalt?? Anonymous poster hash: dd98f...0a3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Kanskje du må rotfylle? Anonymous poster hash: eb0e2...0f4
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Hun sa ingenting om det tannlegen min...tenkte jeg skulle ringe henne på mandagen og høre etter ang dette.Hadde ikke vondt i tannen før fyllingen. Anonymous poster hash: dd98f...0a3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Kan være den er for høy. At tannlegen skulle ha pusset vekk mer. Du trenger ikke kjenne det. Anonymous poster hash: d57de...015
Gjest Kira Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Hør med tannlegen din på mandag, det burde jo egentlig ikke være vondt med en midlertidig fylling. Det kan feks være så enkelt at fyllingen er for høy, presser feil på tannkjøttet eller lignende. Greit å få det sjekket ut slik at du slipper mer smerter.
4barns mor Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Det har jeg også opplevd, hos meg gikk det over etter en liten stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå