Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Det er snart seks år siden sist jeg var gravid og da kjente jeg det sånn smått i uke 14/15. Er nå 13 uker på vei med andremann og venter spent på bevegelse. Kan jeg kanskje forvente det omtrent på samme tid denne gangen? Hadde til og med morkaken foran i forrige svangerskap, så kjente det ganske tidlig. Men det var jo ikke hver dag jeg kjente noe så tidlig, det kom senere selv om jeg ikke husker når. Føler meg overhodet ikke gravid i det hele tatt, ikke noe mage og ingen andre tegn lengre, så nå gleder jeg meg bare til daglige spark slik at jeg vet det er liv der inne:) Anonymous poster hash: fadc5...d32
førskolelæreren Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Jeg kjente første spark i uke 18. Lykke til :-)
TPK Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Med førstemann kjente jeg ikke spark før uke 20! Med andre var det rundt uke 13, og det samme med tredje. Så det kan være veldig forskjellig. Du kan være heldig å kjenne noe snart, men du trenger ikke bli bekymret om du ikke har kjent noe før oul i uke 18.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Kjente i uke 21 med begge, fremforliggende livmor Anonymous poster hash: c7b32...dea
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Med første kjente jeg litt fra uke 14. Med andre kjente jeg ikke tydelig før i uke 20. Anonymous poster hash: 9a62a...467
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Er 3.gangs. 6 år siden sist her og, var i uke 19 før jeg skjønte at det jeg kjente faktisk var spark. Med nr to kjente jeg det mye tidligere, men da var det også bare 1,5 år siden forrige graviditet... Det er nok noe med det å skjønne hva man kjenner også. Anonymous poster hash: 6459e...dca
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Ja, tror du har rett i at det er noe med at man skjønner at det er spark også! Jeg er rimelig opptatt til helt over jul, så kanskje jeg ikke husker å kjenne etter før det blir skikkelig:) Forrige gang kunne vi kjenne spark på utsiden i uke 23, så jeg satser på at jeg kjenner noe innen da i hvertfall! HI Anonymous poster hash: fadc5...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå