Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Jente på 12 har vondt i armen ved berøring. Øverst i armen. Hun får veldig vondt ved den minste berøring. Armen ser normal ut. Kanskje litt hoven. Ikke slått seg heller noe. Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 83c39...152
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Min 10-åring hadde så vondt i armen her en dag og da kom vi til slutt frem til at han hadde spilt tennis på nintendo wii dagen før 😛 Kan det være noe hun har blitt støl av da? Anonymous poster hash: 9b912...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå