Gå til innhold

Hva får barnet ditt til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1: keyboard

2.aner ikke. Klokke? Lego?

3. Elsas isslott lego.

4. Lego city.

Anonymous poster hash: 5d0ca...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 6 år og får Harry Potter bøkene fra oss. Hun har ønsket seg de siden sommeren.

Babyen som vil være 6 mnd til jul får ingenting fra oss. Fra 6 åringen får hun en liten leke.

Skrevet (endret)

Lekefjernkontroll, kuleramme, gåbil, stor bilparkerings ting med biler, duplo, minibasseng med lekeballer, sånn 1-2-3 trinns minisykkel og klær

Han blir 1 år i januar

Endret av Jakkie
Skrevet

Jenter på 6 og 8 får hvert sitt fotoapparat. Vanntett og støtsikkert. Ca 1000 kr pr stk.

Har vel vært omkring den prisen de siste årene.

Skrevet

7- åringen får Lego Dimensions

Eldste vet jeg ikke enda.

Skrevet

Jente på 4 år får lekestøvsuger fra miele (den er lik som vår og vi betalte 250 kr for den). Ellers litt plastelina fra lillesøster på 6 mnd.

Hun har fått så mye stadig vekk, så vi har bestemt at det skal roes litt ned. Hun får ellers fra besteforeldre på hver side, 2 tanter og 2 onkler.

Vesla på 6 mnd får en liten leke fra storesøster.

Anonymous poster hash: 9093a...062

Skrevet

Lego city 60008.

Lego museum break-in.

Anonymous poster hash: 873ab...255

Du oppfordrer barnet ditt til kriminalitet gjennom lek? Bevare meg vel.

Anonymous poster hash: f14b1...2ed

Omg. Politisk korrekthet fikk akkurat en ny dimensjon. Lekte ikke politi og røver da du var liten? Tror du mange av barna som innimellom hadde rollen "tyv" havnet på skråplanet fordi de ikke evnet å se at det var en lek og ikke en adekvat karrierevei?

Anonymous poster hash: f1806...074

Skrevet

Jenta mi på 4 får:

Dukkehus med møbler og figurer

2 Barbiedukker

Elsa-kjole og utstyr

Perlesett fra Hama

Ganske mange ting, men hun får så og si ingenting resten av året (med unntak av bursdag selvfølgelig)

Anonymous poster hash: c281a...026

Skrevet

Usikker, men lurer på om hun skal få noe fra Playmobile og en bok med rim og regler.

Anonymous poster hash: 32f53...2fb
Skrevet

De to eldste får oslo weekend og disney on ice billetter. 4 og 9 år.

Minste får baby akebrett.

Anonymous poster hash: ea24c...2a0
Skrevet

Hans høyeste ønske er en "Roboraptor", en svær robotdinosaur som han har sett seg ut. Han er fire år og har dinodilla. Har ikke bestemt meg enda, den koster over tusen kroner og jeg mener det er altfor dyrt for en så liten unge. Også går de som regel fort lei av sånne ting på batteri. Men så har han jo utrolig lyst på den da..

Kjøpte den i fjor på tilbud til 699kr på toys R us,kommer sikkert tilbud nå også.den lyder ikke fjernkontrollen sånn super bra,bare ett tips

Skrevet

Her får de radiostyrte biler,bensindrevende

Også en nerf,motorsykkel klær

Skrevet

Femåringen : bilbane og kardemommeby på lydbok. Lydbok blir sikkert fra nissen. En gave fra oss holder lenge.

Toåringen: lekekjøkken.

Anonymous poster hash: dca28...109

Skrevet

2 åringen får sitt første par med ski 😄

Og for å være litt ufornuftig også, så får hun noe lekemat til kjøkkenet sitt.

Skrevet

Ingenting. Han har bursdag nå i november og ønsket seg pc. Iom at den er en veldig kostbar gave får han den nå og ingenting til jul, noe han var inneforstått med. Han fyller 10.

Skrevet

8 åringen får av meg: FIFA 16, fotballstrømper, bøker, klær, fotballkort og Langrennski.

Anonymous poster hash: cdf4b...58d

Skrevet

Lego City Godstog 60052- dyrt nok for en 4 åring og annet smått. Stedatter får en windows 10- nettbrett med tastartur og annet tilleggsutstyr.

Anonymous poster hash: 19799...6d6

Det får vår 6-åring også:) Han har aldri ønsket seg noe stort egentlig så i år får han den:) Han får også en sparkesykkelen med ski, og lego togstasjon:) Gleder oss masse til å gi han det!

Anonymous poster hash: 91a81...96f

Skrevet

Det vet jeg ikke, vi har ikke for vane å vite alt alle får til jul før vi åpner gavene

Anonymous poster hash: e9b83...59b

Skrevet

Det vet jeg ikke, vi har ikke for vane å vite alt alle får til jul før vi åpner gavene

Så dere vet ikke hva dere selv gir til ungene? Går dere bare inn på en butikk og ber de finne noe og pakke inn, eller hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: 178df...d9e

Skrevet

Her får gutta på 10 og 12 år av oss foreldre:

Kontorstol, gamingtastatur og mus, i tillegg hvert sitt spill til PlayStation.

Minsten får disney infinity og noen figurer og eldste Harry potterbøkene.

I tillegg får de ny pysjamas, badekåpe og hvert sitt brettspill. Dette får de hvert år!

Hva de får av andre vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: ff0be...906

Skrevet

Så dere vet ikke hva dere selv gir til ungene? Går dere bare inn på en butikk og ber de finne noe og pakke inn, eller hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: 178df...d9e

Vi kjøper en gave og pakker den inn hjemme i gavepapir vi også har kjøpt i butikken. Hva alle andre gir aner jeg ikke, og anser det som en høyst merkelig (u)vane å på forhånd vite hva barna får av alle som en.

Skrevet

Lekefjernkontroll, kuleramme, gåbil, stor bilparkerings ting med biler, duplo, minibasseng med lekeballer, sånn 1-2-3 trinns minisykkel og klær

Han blir 1 år i januar

Dæng, det var MYE for en unge som ikke ennå er ett år! Du vet han blir like happy med gavepapiret og en ball?

Anonymous poster hash: 9a262...d11

Skrevet

Jeg gidder ikke ramse opp for får bare spydige kommentarer på "sååå mange gaver av dere foreldre"!!

Det folk her inne ikke skjønner er at ikke alle barn ar masse tanter/onkler, besteforeldre etc. ..

For mitt barns del har hun bare en mormor og hun gir ingen gaver

Spørsmålet var hva du som foreldre skulle gi ditt barn.

Ikke onkler, tanter og besteforeldre

Anonymous poster hash: f823b...e6e

Skrevet

Jeg gidder ikke ramse opp for får bare spydige kommentarer på "sååå mange gaver av dere foreldre"!!

Det folk her inne ikke skjønner er at ikke alle barn ar masse tanter/onkler, besteforeldre etc. ..

For mitt barns del har hun bare en mormor og hun gir ingen gaver

Spørsmålet var hva du som foreldre skulle gi ditt barn.

Ikke onkler, tanter og besteforeldre

Anonymous poster hash: f823b...e6e

Mange kjøper en gave til sitt barn siden barnet får så mange andre gaver av familien.

Andre kjøper mange gaver til sitt barn siden barnet får veldig få gaver av familien.

Noen vet at barna får 30+ gaver og andre vet at barnet får 5 gaver på julaften. Dette vet man fordi man vet hvilke personer som pleier å kjøpe gave til barnet, man vet som regel ikke hva som er oppi.

Anonymous poster hash: ff0be...906

Skrevet

Eldste får expansion pakken til world of warcraft og lego ninjago. Minste får playmobil politistasjon og politibil. Muligens noe mer småtteri på begge men vet ikke helt.

Anonymous poster hash: e2a20...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...