Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 På forhånd takk Anonymous poster hash: c61dc...581
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Ketolyse Anonymous poster hash: 44326...39d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 kutt ut alt av sukker og raske karbohydrater. spis ca. halvparten av det du gjør nå Anonymous poster hash: 274aa...d9e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Forbruk flere kalorier enn du spiser. Tell kalorier og tren.. Jeg gikk ned 15kg på 5mnd, og kuttet ikke ut noe.. Anonymous poster hash: 8e669...d68
4barns mor Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Lavkarbo funker for meg. Har gått ned 25 kilo.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Det kommer jo helt an på hvor overvektig du er i utgangspunktet. Om du veier 30 kilo for mye, er ketolyse en fin ting. Anonymous poster hash: 79e5e...978
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Høyde, vekt og hvor trent er du? Det er mye som spiller inn på forbrenning, så for å komme med tips på diett er det vesentlig med mer info om utgangpunktet. Ikke vits å tipse om et for lavt eller høyt inntak. Anonymous poster hash: 60376...93c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Jeg har 10 kg for mye. Jeg trener 3 ganger i uken. Ketolyse er ikke noe for meg tror jeg,har slitt med gallestein før. Jeg har og tatt slanke operasjon for noe år siden,så spise halvparten av det jeg gjør nå er nok ikke realistisk.. spiser ikke mye fra før... Det betyr nok at jeg bare spiser feil .? Hi Anonymous poster hash: c61dc...581
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Tell kalorier. Beveg deg. Anonymous poster hash: e1a54...68f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 Jeg har 10 kg for mye. Jeg trener 3 ganger i uken. Ketolyse er ikke noe for meg tror jeg,har slitt med gallestein før. Jeg har og tatt slanke operasjon for noe år siden,så spise halvparten av det jeg gjør nå er nok ikke realistisk.. spiser ikke mye fra før... Det betyr nok at jeg bare spiser feil .? Hi Anonymous poster hash: c61dc...581 Om du er slankeoperert syns jeg du skal ta dette med legen. Anonymous poster hash: 8a24c...a72
Mrs Smith Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Jeg har 10 kg for mye. Jeg trener 3 ganger i uken. Ketolyse er ikke noe for meg tror jeg,har slitt med gallestein før. Jeg har og tatt slanke operasjon for noe år siden,så spise halvparten av det jeg gjør nå er nok ikke realistisk.. spiser ikke mye fra før... Det betyr nok at jeg bare spiser feil .? Hi Anonymous poster hash: c61dc...581 Om du er slankeoperert syns jeg du skal ta dette med legen. Anonymous poster hash: 8a24c...a72 Enig, kanskje en kombinasjon av feil kosthold og at du har tøyd magesekken. Snakk med legen din:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Oi, skulle trodd jeg hadde skrevet innlegget selv, jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg. Pga mye sykdom siste halve året har jeg også endt opp med 10 kg for mye. Jeg fikk en ekstra motivasjon når jeg endelig ble helt friskmeldt for noen uker siden og har nå skjerpet meg skikkelig. Meldte meg inn i Roede-klubben og skriver inn alt jeg spiser, det hjelper veldig med å gjøre meg bevisst på hva jeg faktisk putter i munnen. Den ene brusflaska etter en slitsom senvakt, den ene godbiten for å "holde ut" til middag etter tidligvakta utgjør en del til sammen. Det samme gjør lysten på "noe annet enn en brødskive" på kvelden. Jeg har beveget meg utrolig lite utenfor jobben (dette også pga sykdom) siste halve året, i tillegg har jeg egentlig ikke vært noe aktiv fra før av, men har begynt å jogge og følge treningsvidoer hjemme når jeg ikke har muligheten til å jogge (når jeg er alene med barna). Det er bare to uker siden jeg virkelig tok tak, men til nå syns jeg det går veldig fint. Får skikkelig mestringsfølelse av å klare å beherske meg, av å klare å jogge og når jeg ser at jeg har klart å spise rett dag for dag. I helgen koser jeg meg, men tar litt andre valg som er litt bedre for kroppen. Har nesten gått ned to kg på disse to ukenemen jeg ser på det mer som en bonus, vil heller se på det som en (ny) livsstilsendring. Anonymous poster hash: 49d0d...bc7
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Du har slitt med gallestein forresten? Tok de ikke galleblæra samtidig som gbp? Det burde de virkelig ha gjort siden det er mange som får gallestein etter en slik operasjon! Anonymous poster hash: 49d0d...bc7
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Hva spiser du da? I løpet av dagen? Anonymous poster hash: 274aa...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå