Gå til innhold

Til dere som er alene med tre barn..,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Har dere noen råd i en hektisk hverdag? Hvilken alder er det på barna?

Blir alene etter 10 år. En på 9, en på 7 og en på 1,5 år. Veldig spent og redd!

Anonymous poster hash: 4efa1...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Oi, jeg blir ikke 100 prosent alene da, de skal ha samvær med far, men det blir ikke 50/50. Man får vel til det man vil😊

Skrevet

Er alene med tre, de er 6,9 og 11 nå. Vært alene siden yngste var 2.. Eksmannen har kun helgesamvær ca en gang pr mnd. Det var veldig slitsomt de første årene, men man finner måter å gjøre ting på som fungerer i hverdagen. For min del var det en lettelse å slippe å forholde meg til en uforutsigbar mann i tillegg til alt det andre. Nå vet jeg jo ikke hvordan det er i ditt tilfelle. Mitt beste råd er å lage gode rutiner. Spesielt for morgen -og kveldsstell, lekser og leggetider. Nå er mine barn blitt litt eldre, og jeg kan sove litt lenger om morgenen når det er helg, dusje alene og slik luksus 😉 Dette klarer du fint ☺

Anonymous poster hash: 6967c...a69

Skrevet

Planlegger middager for hele uka, handler en gang i uka, smører matpakker på kvelden og lar barna hjelpe til i huset. Og ikke minst senker forventningene til at huset skal være støvfritt, ingen dør av litt støv. Lykke til, det kommer til å gå så fint :)

Anonymous poster hash: 5b4b0...9da
Skrevet

Mine er 6,6 og 9.

Planlegger mat for en uke av gangen.

Når de er hos venner planlegges kjøring. Kjenner stort sett foreldrene godt.

Anonymous poster hash: 45c35...f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...