Gå til innhold

Britax trille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde Britax Affinity og det var noe ræl ass. Har Thule Urban glide nå og er kjempefornøyd. God kalesje og god kvalitet for en liten pris. Får den til litt over 3000 om du har kode på outnorth :)

 

Anonymous poster hash: 6b483...22e

Skrevet

Eg har Agile 3, og den er ikkje meir enn ok. Ville aldri kjøpt til fullpris. Før hadde eg Carena Easy, den avgjekk med døden etter utallige mil med asvslt og ein og anna grusveg. Likte den mykje bedre, og den jostar ca halvparten.

Skrevet

Takk for tips, skal sjekke ut disse :)

 

Anonymous poster hash: e5ec3...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...