Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Noen som har erfaring med denne? http://www.jollyroom.no/produkter/britax-b-agile-3-cool-berry Er ute etter en lett trille som er enkel å slå sammen, ikke tar allverden med plass i bilen, er god å trille på asfalt og lett å manøvrere i butikker o.l. Anonymous poster hash: e5ec3...51a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Hadde Britax Affinity og det var noe ræl ass. Har Thule Urban glide nå og er kjempefornøyd. God kalesje og god kvalitet for en liten pris. Får den til litt over 3000 om du har kode på outnorth Anonymous poster hash: 6b483...22e
☆☆☆ Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Eg har Agile 3, og den er ikkje meir enn ok. Ville aldri kjøpt til fullpris. Før hadde eg Carena Easy, den avgjekk med døden etter utallige mil med asvslt og ein og anna grusveg. Likte den mykje bedre, og den jostar ca halvparten.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Takk for tips, skal sjekke ut disse Anonymous poster hash: e5ec3...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå