Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 I min krets pleier vi venninnene å invitere hverandre + barna i alle aldre til bursdagsfeiring for barna våre. Nå blir mitt andre barn snart 1 år, er det rart å invitere samme gjengen til bursdagsfeiring eller bør vi bare feire med nærmeste familie? Er barn opp til 9 år som i såfall kommer. Hvem har dere invitert i 1-års bursdag? Tenker det er litt stas for det eldre søskenet om det blir skikkelig bursdagsfest, men tenker det kanskje er litt tidlig å feire bursdagen på den måten. Anonymous poster hash: 8728b...b01
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Her hadde vi åpent hus, der både familie og venner med og uten barn kom. Svigermor gikk rundt å bar på venninnen min sitt barn :-) Anonymous poster hash: a3fe5...695
TPK Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Vi hadde bare familie i ettårsdagene, men hvis der er vanlig i gjengen deres å invitere "alle" så hadde jeg gjort det. Spiller jo ingen rolle hvor gamle de andre barna er.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Vi benyttet anledningen og samlet venner med barn til ettårsdag med aking og bål. Veldig hyggelig å samles! Anonymous poster hash: 6edba...907
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Vi hadde også åpent hus, der alt fra våre venner, familie og barn i alle aldre kom. Det var veldig koselig, og hadde en utslitt og glad ettåring på slutten av dagen. Anonymous poster hash: a884c...cbe
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Hørtes hyggelig ut med åpent hus, så spørs om vi ikke klinker til med det vi og hi Anonymous poster hash: 8728b...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå