Gå til innhold

Feiring av 1-års dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I min krets pleier vi venninnene å invitere hverandre + barna i alle aldre til bursdagsfeiring for barna våre. Nå blir mitt andre barn snart 1 år, er det rart å invitere samme gjengen til bursdagsfeiring eller bør vi bare feire med nærmeste familie? Er barn opp til 9 år som i såfall kommer. Hvem har dere invitert i 1-års bursdag? Tenker det er litt stas for det eldre søskenet om det blir skikkelig bursdagsfest, men tenker det kanskje er litt tidlig å feire bursdagen på den måten.

 

Anonymous poster hash: 8728b...b01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde vi åpent hus, der både familie og venner med og uten barn kom. Svigermor gikk rundt å bar på venninnen min sitt barn :-)

 

Anonymous poster hash: a3fe5...695

Skrevet

Vi hadde bare familie i ettårsdagene, men hvis der er vanlig i gjengen deres å invitere "alle" så hadde jeg gjort det. Spiller jo ingen rolle hvor gamle de andre barna er.

Skrevet

Vi benyttet anledningen og samlet venner med barn til ettårsdag med aking og bål. Veldig hyggelig å samles!



Anonymous poster hash: 6edba...907
Skrevet

Vi hadde også åpent hus, der alt fra våre venner, familie og barn i alle aldre kom. Det var veldig koselig, og hadde en utslitt og glad ettåring på slutten av dagen.

 

Anonymous poster hash: a884c...cbe

Skrevet

Hørtes hyggelig ut med åpent hus, så spørs om vi ikke klinker til med det vi og ;) hi

 

Anonymous poster hash: 8728b...b01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...